کد خبر: ۴۶۸۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

از تشویق منشا تا اعتراض به داوری و طارمی

نیمه دوم دیدار پرسپولیس و سیاه‌جامگان با تشویق منشا و اعتراض به طارمی پیگیری شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس و سیاه جامگان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پرسپولیس با تساوی برای دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی آماده شود. در این دیدار فرشاد احمدزاده برای پرسپولیس و امیر محمد پناهی که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود برای سیاه‌جامگان گلزنی کردند.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

*در ابتدای نیمه دوم تماشاگران پرسپولیس گادوین منشا را تشویق کردند و خواستار حضور او در زمین شدند.

*آفسایدهای متعددی که کمک داور دیدار علیه پرسپولیس اعلام می‌کرد باعث اعتراض تماشاگران و کادر فنی پرسپولیس شد.

*تماشاگران پرسپولیس در هر دو نیمه برای حریف سنتی‌شان یعنی استقلال کری خواندند. آنها این کار را چند بار با استفاده از سبک ایسلندی انجام دادند.

*تماشاگران پرسپولیس زمانی که گادوین منشا برای ورود به زمین آماده می‌شد به شدت او را تشویق کردند. آنها تشویق‌هایشان را تا زمان ورود او به زمین ادامه دادند و در هنگام تعویض، برانکو و علی علیپور که از زمین خارج شد را هم تشویق کردند.

*در دقیقه ۶۸ مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک با ناصری در شرایطی که امکان این را داشت تا منشا را در موقعیت گلزنی قرار دهد، ضربه‌اش را راهی دروازه کرد که با واکنش ناصری این موقعیت از دست رفت. پس از این اتفاق پرسپولیسی‌های حاضر در ورزشگاه دوباره منشا را تشویق کردند تا به او روحیه دهند.

*پس از اینکه سیاه‌جامگان گل تساوی را به ثمر رساند ورزشگاه آزادی در بهت و سکوت فرو رفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل تساوی، بازیکنان سیاه‌جامگان اقدام به اتلاف وقت کردند که کار آنها باعث اعتراض تماشاگران، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس شد و حتی در صحنه ای که بازیکنان سیاه جامگان توپ را به اوت زدند تا به وضعیت بازیکن مصدومشان رسیدگی شود، گادوین منشا بالای سر این بازیکن رفت تا او را بلند کند. پس از این صحنه بازیکنان پرسپولیس بدون رعایت بازی جوانمردانه بازیشان را ادامه دادند.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی در دقایق پایانی موقعیت تک به تک دیگری را از دست داد که باعث اعتراض تماشاگران به او شد. پس از این صحنه ناصری دروزاه بان سیاه‌جامگان خودش را به زمین انداخت و این اتفاق باز هم اعتراض پرسپولیسی‌ها را به دنبال داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین