کد خبر: ۴۶۸۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

تمجید میثاقیان از پرسپولیس

سرمربی سیاه جامگان گفت: مقابل پرسپولیس یک موقعیت داشتیم و روی همان به گل رسیدیم.
آفتاب‌‌نیوز :
اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: ما شروع بدی نداشتیم و اگر تک به تک ابتدای دیدار را گل می کردیم روند دیدار تغییر می‌کرد. پرسپولیس بهترین تیم دوران ۱۰-۱۲ سال چند سال اخیر است. نمی‌دانیم کدام بازیکن را بگیریم. ان‌شاءالله در آسیا پیروز باشند.

او ادامه داد: ما روی یک موقعیت که داشتیم به گل رسیدیم. در دیدار هفته گذشته خوب کار نکردند ولی این هفته یک امتیاز از پرسپولیس گرفتیم. دو بازیکن ما برای اولین بار در آزادی به میدان رفتند. خیلی خوشحالم چون هفته گذشته نباید می‌باختیم.

به گزارش ایسنا، میثاقیان افزود: ما در نیمه نخست خیلی شانس آوردیم که گل بیشتری نخوردیم. در ادامه دوندگی زیادی داشتیم و توانستیم یک تساوی کسب کنیم.
سرمربی سیاه‌جامگان درباره اتلاف وقت بازیکنانش در دقایق پایانی این دیدار گفت: داور که دو دقیقه بیشتر وقت گرفت. وقتی زورمان نمی‌رسد باید دست به دامان کارهای دیگر شویم. هفته گذشته داور دیدار اولین تجربه‌اش را در لیگ برتر داشت که من از او تعریف کردم. داوری این دیدار هم خوب بود و بخاطر یکی دو صحنه نمی‌توان گفت که حاج ملک داوری بدی داشته است. ما یک امتیاز را گرفتیم تا شما خوشحال شوید. من کل کل داشتم و خوشحالم که این یک امتیاز را گرفتم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین