کد خبر: ۴۶۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

اقرار سرمربی بارسلونا به قدرت بیشتر رئال/ والورده: نباید تسلیم شویم

سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر رئال مادرید اعتراف کرد که تیم زیدان در هر دو دیدار بهتر بازی کرد و شایسته قهرمانی بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، بارسلونا با دومین شکست پیاپی برابر رئال مادرید خیلی زود با والورده وارد بحران شد و حالا روزهای سختی در انتظار این تیم است.

آبی‌اناری‌ها در دیدار برگشت سوپر جام در سانتیاگوبرنابئو برابر "رئال مادریدِ بدون رونالدو" به میدان رفتند با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست دادند تا در مجموع با نتیجه‌ دور از انتظار ۵ بر یک بازنده این دوئل حساس شوند و نتوانند جام قهرمانی را بالای سر برند.

والورده در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که رئال مادرید عملکرد بهتری از خود نشان داد. سرمربی آبی‌اناری‌ها، گفت‌: لحظات سختی را تجربه می‌کنیم و با این حال نباید ناامید شویم. به راه خود ادامه‌ می‌دهیم و تسلیم نمی‌شویم. آغاز و پایان نیمه نخست خوب نبودیم. باید هر چه سریع‌تر اشتباهاتی را که در میدان داریم بر طرف کنیم.

او ادامه‌ داد: درست است که سوپر جام از اهمیت زیادی برخوردار نیست اما باید اعتراف کنم که می‌خواستیم در هر دو بازی به پیروزی برسیم. به رئال مادرید تبریک می‌گویم و به بازیکنان بارسلونا تاکید می‌کنم که نباید اجازه دهند ناامیدی در آنها رسوخ کند. در این دیدار چند اشتباه بد باعث شد که توازن ما به هم بخورد. باید خود را دوباره آماده رقابت کنیم.

سرمربی جدید بارسلونا در ادامه‌ سخنان خود، ‌اضافه کرد: با این دو شکست کار من و بازیکنان بارسلونا سخت می‌شود، چرا که باید هر دو نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا خود را از این شرایط سختی که داریم خارج کنیم. در این دیدار سبک بازی خود را تغییر دادیم، چون بر این باور بودیم که این سبک جواب خواهد داد. آسیب‌دیدگی‌ پیکه باعث شد که سرخی روبرتو را در خط حمله به کار بگیریم و به کلی سبک بازی خود را تغییر دهیم.

والورده درباره بازی خوب رئال مادرید، گفت‌: این یک واقعیت است که رئال در هر دو بازی بهتر از ما بازی کرد، به ویژه در دیدار برگشت. چاره‌ای نداریم جز این که به حریف خود به خاطر این پیروزی تبریک بگوییم. با این حال باید بگویم که هنوز تا پایان فصل روزهای زیادی باقی مانده است. وقتی یک تیم شکست می‌خورد باید هر چه‌ سریع‌تر اشتباهات خود را پیدا کند و مانع تکرار آنها شود.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود درباره آسیب‌دیدگی‌ لوئیس سوارس، گفت‌: سوارس کمی احساس درد دارد. نمی‌دانم تا چه زمانی دور از میادین باشد. باید منتظر گزارش پزشکی باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین