کد خبر: ۴۶۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

موافقان وزیر پیشنهادی دفاع/ امیر حاتمی نماد وحدت ارتش و سپاه است و اولویت‌ نیروهای مسلح را می‌شناسد

نمایندگان موافق، وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر حاتمی را نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح خواندند و به تسلط او بر نیازها و اولویت‌های این حوزه اشاره کردند.
آفتاب‌‌نیوز : شهروز برزگر و احمد امیرآبادی فراهانی امروز پنجشنبه 26 مرداد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به موافقت با امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صحبت کردند.

اهم اظهارات شهروز برزگر کلشانی به شرح زیر است:

*امیر حاتمی فردی اخلاق مدار، خوش فکر و قانونمدار در بالاترین مشاغل ساماندهی ارتش و ستاد نیروهای مسلح برای افزایش توان رزمی ارتش، سپاه و بسیج برای مقابله با تهدیدات دشمن و توسعه روابط دوجانبه و چندجانبه خارجی نقش آفرین بود.

*وزیر پیشنهادی دفاع در ستاد نیروهای مسلح به عنوان الگوی افسری هوشمند و لایق در بالاترین رده این ستاد درخشید.

*برنامه وزیر پیشنهادی شامل تدابیر مقام معظم رهبری، قانون اساسی، اهداف و راهبردها دولت، سند چشم انداز، سیاستهای کلی، قانون وزارت دفاع، برنامه توسعه ششم، اسناد راهبردی نیروهای مسلح و نقشه جامع کشور است که براساس آینده پژوهشی و آینده نیروهای مسلح تهیه و تنظیم شده است.

*امیرحاتمی نماد وحدت بین ارتش، سپاه و نیروهای مسلح است. رأی اعتماد قاطع بدون مخالفت بیانگر حمایت نمایندگان از نیروهای مسلح و امر مقدس دفاع و موجب رضایت سربازان ملت خواهد بود. آقای ظریف می گوید «در حین مذاکرات بین المللی علاوه بر حمایت های رهبری و مردم از تواناهیی های وزارت دفاع و نیروهای مسلح بهره زیادی بردم».

*کمترین بودجه دفاعی را در بین کشورهای منطقه داریم اما از عمق استراتژیک برخورداریم. موشک های نقطه زن و انواع ادوات جنگی را وزارت دفاع تولید می کند. اگر از تجربه وزارت دفاع در صنعت خودروسازی استفاده شود در این چهارسال می توانیم کمک بزرگی به شهروندان کنیم.

* امیر حاتمی در انتقال پادگان ها از داخل شهرها به خارج شهرها می تواند بالاترین همکاری را انجام دهد. تمام نمایندگان امید، مستقلین و ولایی با رأی قاطع به وزیر دفاع نشان دهند پشتیبان نیروهای مسلح هستند و خواهند بود.

اهم اظهارات احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

*امیر حاتمی فردی ولایی که سی سال خدمت در نیروهای مسلح دارد و الگویش صیاد شیرازی است. مسلط به امور نظامی، داشتن مسئولیت های متنوعی در سطح صف و ستاد، مسلط به امور وزارت دفاع، شناخت کامل از نیازها و اولویت های نیروهای مسلح از ویژگی های برجسته ایشان است.

*برنامه پیشنهادی امیر حاتمی نیز ادامه برنامه راهبردی سردار دهقان است. در رشد صنعت موشکی، به کارگیری بخش خصوصی و بهینه کردن هزینه نقش آفرین بوده است و می تواند تعامل بین نیروهای مسلح با دولت و دولت با مجلس را انجام دهد. تعصب صنفی ندارد. قائم مقامش در ستاد نیروهای مسلح از سرداران سپاه بود. تأکید بر استفاده از شایسته ترین ها از سپاه و ارتش و نیروهای مسلح و اهتمام به حمایت از جبهه مقاومت و سپاه قدس و سردار سلیمانی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین