کد خبر: ۴۶۸۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

اعلام آمادگی بقایی برای محاکمه علنی، بدون حضور صداوسیما/کسانی که ماهواره دارند با من شریک جرم هستند

آفتاب‌‌نیوز : حمیدرضا بقایی در ویدئویی که سایت دولت بهار منتشر کرده است با بیان اینکه در ایامی که من در زندان بودم حرف‌هایی زده شد که از نظر اخلاقی درست نبود، گفت: اطلاعات غلط به آقای اژه‌ای می‌دهند. آقای اژه‌ای می‌گوید من دو میلیون دلار دریافت کرده‌ام باید شفاف شود که من چه زمانی این پول را دریافت کرده‌ام.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا بقایی در ویدئویی که سایت دولت بهار منتشر کرده است،ادامه داد: دو بار 10 نفر به داخل خانه من ریختند و بعد در سال 96 گفتند خانه بقایی را پیدا نکردیم که برایش احضاریه بفرستیم. مگر کره زمین جا به جا شده است؟! حتی به من احضاریه کتبی نداده اند.

بقایی با بیان اینکه گفتند که من در زندان در سوییت بودم در حالی که من 5 ماه نور آفتاب را ندیدم، گفت: حاضرم با آقای اژه ای و خبرنگاران برویم جای نگهداری من را ببینیم. اگر همه قبول کردند که آنجا جایی است که بشود آدمیزاد را نگه داشت من هر مجازاتی را قبول خواهم کرد.

بقایی گفت: ان شاالله دادگاه علنی برگزار شود با حضور همه رسانه ها برگزار شود البته به جز صدا و سیما. چون صدا و سیما منصف نیست.

او ادامه داد: یکی از اتهامات من داشتن ماهواره است. من از اینجا به همه می گویم کسانی که ماهواره دارند با من شریک جرم هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین