کد خبر: ۴۶۹۱۶۲
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
گفتگوی جنجالی محمود احمدی نژاد

چه اشکالی دارد ۵ رفراندوم در ایران برگزار شود؟ اینها شجاعتش را ندارند/اگر عذر خواهی نکنند حتما شکایت می کنیم/4-5 برنامه اقتصادی داریم که اگر انجام شود مردم راحت می شوند/می گویند هرچه قدر میزنیم آنها ایستاده اند

احمدی‌نژاد مدعی شد: واقعا چه اشکالی دارد 5 رفراندوم برگزار شود و نظر مردم راجع به فلان کار اقتصادی یا فلان رفتار دیپلماتیک گرفته شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود  احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در گفت‌وگویی اعلام کرد: ما معتقدیم حق تعیین سرنوشت و حق حکومت متعلق به مردم است و هیچ کس نباید حقی بالاتر از مردم برای خود قائل باشد.


به گزارش آفتاب‌نیوز، هیچ طبقه ممتازه ای در کشور نباید شکل بگیرد.ما مخالف ضعیف کشی و تحت فشار قرار گرفتن ضعفا هستیم . هیچ کس حق ندارد خود را معادل نظام ، انقلاب و اسلام تلقی کند . ما قبول نداریم به نام انقلاب اشرافیت سیاسی و اقتصادی شکل بگیرد و روی ملت چنبره بزنند و فرصتهای رشد و بالندگی را از ملت بگیرند و هرکس صدایش در آمد اَنگی به او بزنند و صدایش را خفه کنند .

چه اشکالی دارد ۵ رفراندوم در ایران برگزار شود؟ اینها شجاعتش را ندارند/اگر عذر خواهی نکنند حتما شکایت می کنیم/4-5 برنامه اقتصادی داریم که اگر انجام شود مردم راحت می شوند/می گویند هرچه قدر میزنیم آنها ایستاده اند

متن کامل این گفت و گو به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم . جناب اقای احمدی نژاد اخیرا شاهد یک سری اقدامات به هم پیوسته و برخی اظهار نظر ها از طرف افراد دو جناح هستیم که علیه دولت قبل ایراد می شود و از جمله آنها اظهارات دادستان دیوان محاسبات که تحت نظر رییس مجلس شورای اسلامی فعالیت می کند اتهاماتی را به دولت قبل و شخص حضرتعالی منسوب کرده ، برای مردم این سوال مطرح است که این اتفاقات چه هدفی را دنبال می کند ، از شما می خواهیم که در این زمینه روشنگری بفرمایید و اینکه اساسا از این اتهامات به دنبال چه هدفی هستند؟

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهمّ عجّل لوليّك الفرج والعافيه والنّصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

سلام عرض میکنم خدمت مردم عزیز ایران، از خدای متعال برای آنها و همه آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان عزت ، سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

بله عده زیادی از مردم هم از خود من سوال کردند و خواستند در این زمینه روشنگری کنم ،احساس نگرانی کردند که یک ماجرای جدیدی در کشور اتفاق می‌افتد و گویا یک دوره جدیدی از برنامه های سیاسی و غیر سیاسی علیه دولت قبل شکل می گیرد.

من هم مانند بقیه مردم یک روز صبح بلند شدم و دیدم آقایی صحبت کرده و اتهامات متعددی را به خصوص به بنده و دولت قبل وارد کرده است. کاملاً تنظیم شده بود. بخشی از حرفها را در سوال ها آورده بودند و بخشی را در حرفهای ایشان طوری کنار هم قرار داده بودند و از واژه هایی استفاده کرده بودند که یک نوع خلاف بزرگ و سوء استفاده عظیم را به ذهن خواننده القاء کنند.

خوب از همان روز ما از آقای وکیل خواستیم که بروید و ببینید اصلاً موضوع چیست؟ ایشان ادعا کرده است که ما ۷ پرونده ی قطعی محکومیت داریم و در حال اجرا است .

به گونه ای سخن گفته که گویا من هفت هزار میلیارد تومان را برده‌ام و حیف و میل کرده‌ام و آنها می‌خواهند پس بگیرند اما نمی‌دانند چگونه ؟ چون اموال من خیلی محدود است و آن را هم شناسایی کرده اند. گفته اند 2 میلیارد البته همان چهار واحد آپارتمانی که من و فرزندانم داریم. یعنی 1 واحد من و 3 واحد فرزندانم. گفته اند دو میلیارد می ارزد .حتی از انفصال دائم و اعدام اداری مفصلاً صحبت کرده‌اند.

من از آقای وکیل خواستم بروند و ببینند موضوع چیست و موارد را بگیرند تا لااقل ما خودمان بدانیم چه اتفاقی افتاده است. پیگیری ایشان تقریباً ۹ روز طول کشید . بعد از 9 روز یک چیزهایی دادند که من بعضی از موارد را توضیح می‌دهم. همین هایی که به ما دادند کاملاً خودشان را محکوم می‌کند و دروغ بودن ادعاها را ثابت می‌کند. من یک مورد را توضیح می‌دهم و بقیه هم از همین قبیل است؛
ایشان گفته است که هفت هزار میلیارد تومان سوء استفاده شده و من باید آن را پس بدهم. ماجرا به داستان یارانه ها باز می گردد. مردم ما می‌دانند که یک قانونی تصویب شد که طی آن قیمت حامل‌های انرژی بالا برود مردم تحمل کنند و حدود ۸۰ درصد این افزایش قیمت به مردم باز گردد.

خوب مردم همراهی کردند و تحمل کردند. دولت هم تلاش کرد تا آن رقم را به مردم برگرداند. اما وقتی قیمت ها بالا می رود چه کسانی پول را جمع می کنند ؟ مجموعه هایی مانند وزارت نیرو ،وزارت نفت، شرکت نفت اینها پول را جمع می‌کنند اما دلشان نمی‌خواهد آن را به مردم بدهند. می‌خواهند دست خودشان بماند و خودشان خرج کنند، الان هم همین طور است و نمی دهند. در آن زمان هم نمی خواستند بدهند اما آن موقع قاطع برخورد می شد.

سازمان هدفمندی معتقد بود که 7-8 هزار میلیارد تومان از سهم مردم را نمی دهند آنها هم به مردم تعهد داده‌اند و باید سر ماه مبلغ یارانه ها را به حساب مردم بریزند. دولت بررسی کرد و دید حق با سازمان هدفمندی است. طبق قانون اساسی وقتی بین دستگاه‌های اجرایی اختلاف پیش می‌آیند نظر دولت حاکم است.

دولت هم مصوب کرد که پول از حساب شرکت نفت برداشته شود و به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها برود.سازمان هدفمندی هم بین مردم توزیع کرد. همه ماجرا همین است، حالا این آقا ادعا می‌کند که این هفت هزار میلیارد تومان سوء استفاده شده و من باید پس بدهم اما در همان دیوان محاسبات چند بار این موضوع رسیدگی شده و حاکم شرع دیوان محاسبات گفته که تخلفی اتفاق نیفتاده است یعنی هیچ محکومیتی وجود ندارد و هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده است و این حرف آقای دادستان یک دروغ بزرگ و یک نامردی بزرگ است. به نظرم این در چارچوب یک طراحی جدید علیه دولت قبل است، نشسته اند طراحی کرده اند و به خیال خودشان می‌خواهند تخریب کنند.

ملت عزیز هم بداند این یک عمل کاملاً سیاسی است. ما الان حکم قاضی شرع را داریم که بعد از پیگیری های مکرر آقای دادستان به عنوان حکم نهایی اعلام کرده که هیچ تخلفی اتفاق نیفتاده است .

آقای دادستان اعلام کرده که حکم را داریم اجرا میکنیم و از حقوق کم میکنیم و البته ما هیچ خبری از این ماجرا نداریم.

 در برابر این اتهام کذبی که به شما زده شده چه تصمیمی می خواهید بگیرید و اصولاً جایگاه دادستانی دیوان محاسبات از نظر قانون چگونه است؟

از نظر قانون اساسی ما چنین چیزی نداریم ، این یک دادستانی زیر نظر مجلس است و چنین چیزی در قانون اساسی وجود ندارد . و من نمی خواهم ورود کنم ، در قوانین عادی این را درست کرده اند اما در همان قوانین عادی هم ایشان اجازه ورود به مسائل مربوط به رییس جمهور و وزرا را ندارد ولی وارد می‌شود. بلاخره زور است، ما چکار کنیم، مثل بقیه زور‌هایی که در این کشور فعلا گفته و اعمال می‌شود این هم از همان نوع است، من نمی‌خواهم به این بخش بپردازم . می‌خواهم به اصل موضوع بپردازم که داستان چیست و چطور این دروغ های بزرگ پشت سر هم و بی مهابا گفته می شود. یک مقام رسمی می آید و در یک رسانه یک اتهام خیلی بزرگ و دروغ بزرگتر را مطرح می کند.

سوال: بالاخره یک اتهام کذبی زده شده است. آیا امیدی هست که این مسئله را بشود از مجاری قانونی پیگیری کرد ؟

البته همیشه باید امیدوار باشیم. ما حتما پیگیری می‌کنیم. آقای وکیل مهلت به ایشان داده اگر عذرخواهی نکند و پس نگیرد حتما شکایت خواهیم کرد اما اینکه چطور رسیدگی شود باید دید.

 سابقه اتهاماتی که به دولت قبل نسبت داده می شود و تبلیغات منفی که روی می‌دهد به ۱۲ سال گذشته بر می گردد و این مساله همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد دو جناح اصلی کشور هم با هم نوعی هماهنگی و هم سویی در این مسئله دارند ،می خواهم از حضرتعالی خواهش کنم یک مقدار بیشتر در این زمینه توضیح دهید که این‌ها به دنبال چه هدفی هستند؟ شما قبلا گفته بودید که علل و عوامل اصلی را برای مردم توضیح خواهید داد.

بله، مردم، شما که در جریان هستید. دوازده سال است که سیل اتهامات سنگین را از سال ۸۴ تا کنون علیه دولت قبل روانه می کنند . سال 84 رای مردم را نپذیرفتند سال ۸۸ هم رای مردم را نپذیرفتند. همه کاری انجام دادند تا دولتی که خارج از اراده ی آنها سرکار آمده بود را زمین بزنند، به خصوص دو سال آخر دیدیم چه اتفاقی افتاد. دوره ی دوم دولت کلا تحت فشار بودیم در یک منگنه بودیم و دائم داشتیم قیچی می‌شدیم دو ساله آخر که تحریم‌ها آمد و فشار سنگین تحریم‌های بیگانه تشدید شد ما گفتیم ؛ این تحریم‌ها تحریم های سازمان ملل نیست. اینها تحریم‌های خارج از سازمان ملل است، تحریم‌های سازمان ملل ارزش ندارد. کما اینکه همین الان که آنها را برطرف کردند اتفاق خاصی در اقتصاد و روابط بین الملل نیفتاده است.اما این تحریم ها خارج از چارچوب سازمان ملل است تحریم های آمریکا و اروپاست. تحریم بانک مرکزی است.


خوب آنها تحریم کردند اما در داخل اعمال شد. ما هر کاری کردیم که بازار ارز را کنترل کنیم، بازار اقتصاد را کنترل کنیم. دیدیم همان نهادها که باید کمک کنند برای کنترل، خودشان دست اندر کار بودند . بعد هم وزرای ما و مسئولین دولت که ایستادند در برابر جریان و می خواستند یک اقداماتی بکنند. یک روز در این قوه بودند یک روز در قوه دیگر. یک روز اینجا احضار و یک روز جای دیگر، یعنی فشارهای داخلی باعث شد که تحریم ها اثر کنند ضمن اینکه ۴-۵ برنامه داشتیم که اگر آنها اجرا می شد، تقریباً اثری از تحریم ها نمی‌ماند. الان هم همین است اگر آن چند کار انجام بشود مردم راحت می‌شوند و اقتصاد ادامه پیدا می‌کند و دیگر مشکلی برای اقتصاد کشور پیش نمی آید ،نه اینکه هیچ مشکلی پیش نیاید، یعنی مشکل قابل توجهی پیش نمی‌آید، اما گفتند نمی گذاریم و محکم ایستادند که اجازه نمی دهیم شما این کارها را انجام بدهید.


بعد از پایان دولت ما با دولت فعلی شدند سه قوه و هر سه علیه ما، چهار سال است که انواع اتهامات را می‌زنند و برخورد می کنند، دستگیر می کنند و می برند و رسانه ها، رسانه ی ملی بی مهابا و مصون از هر گونه تعقیب دارند تهاجم می کنند. اما مسئله چیست؟ همه می‌دانند که دولت نهم و دهم پاک ترین دولت تاریخ ایران است همه می دانند که هیچ سندی پیدا نشد و نخواهد شد به لطف خدا، چون وجود ندارد. من بارها گفته‌ام و همکارانم هم گفته‌اند که هر چیزی علیه ما دارند اعلام کنند ،اگر سندی دارد منتشر کنند ولی منتشر نشد تا حالا و نخواهد شد به لطف خدا. چون وجود ندارد.آنها می‌خواهند به اتکا تکرار دروغ ها و تهمت‌های بزرگ در ذهن مردم یک غبار بنشیند و یک نگرانی درست بشود نسبت به دولت قبل.


اما دعوا سر چیست؟ چرا این کار را می‌کنند. با هیچکس در تاریخ سیاسی ایران با این حجم و این شدت و این طول زمان این طور برخورد نشده است. اوایل انقلاب داشتیم علیه برخی از شخصیتهای بزرگ انقلاب که خادم ، صادق و پاک بودند، جو سازی شود ولی نه این مقدار، اینطور نبود که همه جناح‌ها و جریان‌های سیاسی متحد علیه آنها فعالیت کنند. یک عده می‌گفتند و یک عده هم دفاع می‌کردند. به خصوص نهادهایی که رسمی تر بودند دفاع می‌کردند و پشتیبانی می‌کردند. اما چطور شد که علیه دولت نهم و دهم چنین می کنند؟ من این را می خواهم برای مردم توضیح بدهم ، اصلاً دعوا سر چیست؟ دعوا سر مردم و حق مردم و جایگاه مردم است، دو تفکر مقابل هم اند، دو باور، دو رویکرد دو عملکرد.


ما معتقدیم حق تعیین سرنوشت و حق حکومت مال مردم است. ما معتقدیم هرچه در کشور است متعلق به مردم است ، نفت یا معدن یا آب یا زمین یا جنگل و ثروت و خود دولت ، قوه قضاییه، مجلس و کل حکومت، همه متعلق به مردم است.


ما معتقدیم هیچ کس بالاتر از مردم نیست. ما معتقدیم که حرف مردم و خواست مردم باید حاکم بشود. هیچ کس نباید خودش را بالاتر از مردم بداند ،هیچ کس نباید برای خودش حقی بالاتر از حق مردم قائل باشد. ما معتقدیم هیچ طبقه ممتازه ای در کشور نباید شکل بگیرد تحت هر عنوان، لباس، بهانه و دلیلی. انقلاب نکردیم که یک سری خاندان‌ها بروند و خاندان های جدید، مثل آنها یا بد تر از آنها بیایند، ما معتقدیم عدالت باید باشدو آزادی حق مردم است. ما مخالف این سیستم بانکی هستیم. سیستم ربوی که ثروت همه مردم را جمع میکند و در جیب عده ای می گذارد، مردم را به خاک سیاه می نشاند و ثروت مردم را در جیب عده ای می گذارد و آنها قسطش را هم نمیدهند و بعد میروند رسانه و حزب درست میکنند و از ملت طلبکار هم هستند و اما مردم بیچاره برای چهار یا پنج ملیون قرض الحسنه که برای گوشه ای از جهاز فرزندانشان یا پول پیش خانه لازم دارند ماهها در‌به‌در بانکها میشوند و به جایی هم نمیرسند.


ما مخالف ضعیف کشی هستیم، مخالفیم که ضعفا تحت فشار قرار بگیرند و قدرتمندان هر کاری دلشان خواست بکنند . ما معتقدیم هیچ کس حق ندارد خود را معادل نظام ، انقلاب و اسلام تلقی کند . اینها متعلق به ملت است و همه اینها یعنی ملت ،وقتی میگوییم انقلاب یا نظام یعنی ملت، ما قبول نداریم به نام انقلاب اشرافیت سیاسی و اقتصادی شکل بگیرد و روی ملت چنبره بزنند و فرصتهای رشد و بالندگی را از ملت بگیرند و هرکس که صدایش در آمد اَنگی به او بزنند و صدایش را خفه کنند .
ما قبول نداریم عده ای به هر ترتیبی به مناصب حکومتی برسند و از قدرت آن منصب برای تثبیت خود و کنار زدن رقبا استفاده کنند ، ما قبول نداریم مناصب حکومتی ارثیه پدری عده ای است ، ما قبول نداریم که به جای فریاد زدن بر سر ظالم، دائما بر سر مظلوم بکوبند که اعتراض تو باعث وهن نظام شده ، ما میگوییم ظلم باعث وهن نظام و کشور است ، ما میگوییم انقلاب فقط تعهدات مردم نیست بلکه تعهدات حاکمان نسبت به مردم است.

مردم فداکاری کردند و سیستم را برپا کردند الان دیگر باید چه بکنند ؟ این حاکمان اند که متعهد به مردم اند ولی دائما برعکس تفسیر میشود و مردم یک طرفه متعهدند.


دعوا سر این مسائل است در سطح بین الملل هم همین گونه است.


اما این خیلی نامردی است که یک دعوای سیاسی و عقیدتی را چون حریف نمیشوند و در برابرش منطقی ندارند در قالب اتهامات مالی و امنیتی می برند ، این خیلی بد است ، ما میگوئیم اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید، مرد باشید و بگویید دعوا سر این مسائل است نه اینکه یک طرفه تهمت‌ها را میزنید و خیالتان هم راحت است که تحت تعقیب قرار نمیگیرید . البته خیال میکنند ، ملت هوشیار است . مشکل این دوستان این است که 12 سال کوبیدند اما میبینند که ملت حرفشان را قبول نکرده است ، ملت وفادار ، هوشیار، قدرشناس و جوانمرد است و خادمان و نوکران خود را دوست داشته و ابراز محبت میکند و همین باعث ناراحتی آنها است.


سال 90 آقایی از مسئولین بالا ( منظورم طبقه بالای اینجا نیست ، مسئولین بالا) را صدا کردم و گفتم چرا اینقدر حمله میکنید ، آخر چه اتفاقی افتاده مگر ما چه گناهی کردیم جز خدمت ، فداکاری و تلاش شبانه روزی . همکاران ما بی وقفه میدوند و تلاش میکنند تا گره ای از زندگی مردم باز کنند و یک گام کشور را جلو ببرند . او گفت : مشکل همین جاست ، شما رفتید کار کردید و محبوب شده اید و نظرات شما در مناسبات سیاسی و انتخابات تعیین کننده است و ما این را نمی خواهیم . گفتم : عجب ! پس نباید کار می کردیم ؟ ملت انقلاب کرد و حکومت تشکیل داد تا افرادی که می آیند کار نکنند چون اگر کار کنند مردم به آنها لطف میکنند و این میشود نقطه ضعف ، مشکل اینجاست که مردم بزرگوارند و ما را دوست دارند ، خوب ما چه کار باید بکنیم.آیا بگوییم دوست نداشته باشید.


اخیرا که این ماجرا به راه افتاد بعضی از افراد امنیتی وابسته به باند های ثروت و قدرت نشستنه اند و گفته‌اند چرا هرچه میزنیم اتفاقی نمی افتد و باز رابطه اینها با مردم برقرار است.


الان 4 سال است که ما در سکوتیم و جز ملاقاتهای مردمی و یا اینکه من و آقای بقایی رفتیم در انتخابات ثبت نام کردیم و ردمان هم کردند باز هم سکوت کردیم ، کار دیگری نکرده ایم ، اصلا راجع به مسائل کشور صحبتی نکرده ایم ولی باز نگرانند و می گویند : رابطه ی اینها با مردم بسیار قوی است و این رابطه را باید قطع کرد ، می گویند هرچه قدر میزنیم آنها ایستاده اند و باید کاری کنیم که از چشم مردم بیفتند . یک سلسله طراحی پشت سر هم کردند و دروغهای بزرگ و تهمت های جدید زدند. داخلی ها و بیرونی ها با هم همراهند و به هم پاس میدهند . اخیرا آن شبکه آمریکایی گفته که؛ اینطوری نمی شود و باید حسابی بزنیم ، مردم به اینها اعتماد و محبت دارند و باید کاری کنیم که از صحنه خارج شوند. به همین دلیل نشسته اند و طراحی کرده‌اند و موج جدیدی راه انداخته اند و شروع کردند به تبلیغات جدید و باز هم خواهند کرد.


بگذارید جمله ای بگویم : گفتند 7 هزار میلیار به مردم داده اند ، من به مردم عزیز می گویم اگر واقعا فرصت می شد و مانع نمی شدند بنده و همکارانم با در نظر گرفتن آینده کشور و نسلهای آینده، همه ثروت را بین مردم تقسیم میکردیم . ما مخالفیم که ثروت در احتکار دولت و عده خاصی باشد تا رانت و سوء استفاده و بریز و بپاش درست شود و مردم نیازمند باشند ، اینها مال مردم است و اگر فرصت بود ما همه آن را تقسیم می کردیم ، این فقط گوشه ای از آن بوده و فقط یک بیستم درآمد نفت در بین مردم توزیع شده و اینها اینقدر جزع و وزع می کنند و به هر قیمت می خواهند آن را از دست مردم در بیاورند . می آیند و می گویند فلانی محکوم است چون پول نفت را به مردم داده ، اگر فرصت می شد من همه آن را بین مردم تقسیم می کردم.

آقای دکتر در این اتفاق یا موج جدید که راه افتاده ابتدا برخوردهایی را از طرف دستگاه قضایی شاهد بودیم ، آقای بقایی را به صورت بلاوجه و غیرقانونی بازداشت کردند ، به دنبال آن یک عضو هیات رییسه مجلس خواستار برخورد با جنابعالی شد ، پس از آن دادستان دیوان محاسبات یک سری اظهارات خلاف واقع کرد و یک عضو جامعه روحانیت مبارز اظهاراتی کرد که این اظهارات هم باز کذب بود . می‌خواهیم بدانیم آیا انتظار دارید که این سلسله اقدامات در روزهای آینده باز هم ادامه پیدا کند و بازیگران دیگری هم وارد این سناریو بشوند؟

حتما همینطور است ، البته به شما بگویم که یک وجه مهم کار پوشاندن ناتوانی های خودشان است. بالاخره اینهایی که سر کار هستند کشور را اینگونه اداره می کنند ، همه ملت می بینند که چگونه کشور اداره می شود ، واقعا چه اشکالی دارد 5 رفراندوم برگزار شود و نظر مردم راجع به فلان کار اقتصادی یا فلان رفتار دیپلماتیک گرفته شود . منتهی اینها شجاعتش را ندارند که این کار را بکنند و من احتمال میدهم که قرار است یک اتفاقاتی بیفتد و امتیازاتی به بیگانه داده شود و قراردادهای تحمیلی درست شود و یا قرار است روی ضعف های بزرگ پوشانده شود ، این فضای تبلیغاتی را علیه ما درست می کنند تا روی آنها را بپوشانند . البته من به ملت عزیز ایران عرض می کنم که به تناسب شرایط باز هم با مردم صحبت خواهم کرد.

من برای همه ملت عزیز ایران سلامتی ، موفقیت و عزت آرزو می کنم ، امیدوارم اینها هم از این کارها دست بردارند و از این فرصتی که ملت در اختیارشان قرار داده برای خدمت به ملت استفاده کنند. همینطور که این سالها گذشته بقیه هم خواهد گذشت ، بالاخره حسابرسی خواهد شد ، خیال نکنند حسابرسی فقط در قیامت است ، نه ، همین ملت هر روز حساب ها را نگه میدارند ، هر روز حسابها دست ملت است وهمه ما باید نگران روزی باشیم که ملت پرونده های ما را باز کند و آن روز جایی برای پناه بردن نداشته باشیم.


منبع: پایگاه خبری دولت بهار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
3
12
این باز......
پاسخ ها
disgruntled
| - |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
این باز ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
اگه قرار بود رفراندوم برگزار بشه که این رییس جمهور نمیشد
ناشناس
|
Azerbaijan
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
4
23
واقعا رو نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
4
19
مستر احمدی نژاد اینا اتهام نیست واقعیت تو سرتو کردی تو برف خودتو به .. زدی و از آدم و عالم بخاطرخباثتاهای متعدد خودت و رفقایت طلبکار هستی...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
5
13
مرد همون سال 88 این حرفها رو میزدی چرا الان میگی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
5
11
خوشم میاد از این مدکه که از کاسه توا... هم پررو تره ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
1
22
مرگ بر اختلاس گران و همه حامیان انها
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
5
22
این ادم واقعا متوهم هست
رابطه خوب با مردم داری؟؟؟؟؟؟؟؟ چیزی جز دروغ بلدی بگی؟؟؟؟؟
انشالله به زودی نظام با این افراد برخورد خواهد کرد
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
4
22
این شخص خطرناکی هنوز نمیداند و قبول نکرده چه بلایی سر اقتصاد و فرهنگ این کشور اورده
الهی هیچ وقت مثل چنین شخصی پیدا نشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
3
8
عجب
امير حسين
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
1
9
به شما بعنوان نمونه ذكر مي كنم. اين چه زبانيست كه فرد مشخصي در ذهن شما ترسيم ميشود و قصد بر جواب دادن ويا ازبين بردن طرف مي كنيد و بعد بعنوان "شخص يا كسي" در جمله بر امده از زبانتان عنوان ميكنيد، ولي اسمش را با شجاعت نمي گوييد، مي ترسي ازش؟ از گروهش؟ از خدا نترسيدي كه در دلت تمام اين اعمالت را نقش بستي كه انجام بدهي؟ جوابت با بكه ويا خير هست. اگر بله هست كه ضعيفي و ذلت پذير، اگر هم خير هست از بنده خدا بيشتر از خدا مي ترسي پس هنوز دنبال مال دنيا از دست ارتجاعيون هستي. مردم نظر بدهند و تو خود ارزيابي كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
4
10
اول یاد بگیر من بگویی بعد حرف بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
4
22
مثل همیشه چرت و پرت میگوید و مردم را احمق فرض کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
30
7
درود بر احمدي
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
5
21
سلام حاجی. باز دوباره ازت غافل شدیم یک خبرنگار پیدا کردی موهومات ذهن خودت رو قالبش کردی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
5
18
روکه نیست سنگ پای قزوین است.ایشان فقط بگویند ۷۰۰-۸۰۰ میلیارد دلار در مملکت را چکار کردند. در وضع مردم و مملکت تغییری ایجاد نشد هیچی وضع هم بد تر شد چطور دلار یک شبه سه برابر شد. چه کسانی ازاین وضع استفاده کردند. بالاخره ایشان و اطرافیانش میدانستند داره چه اتفاقی میافتد.حقوق و سرمایه ماو بقیه مردم یک شبه یک سوم شد.شمابه کوچه و خیابانهای شهر ها نگاه کنید یک متر اسفالت صاف نداره سالهاست که رها شده ا ند.اولین خطربرای مملکت احمدی نزاد و یارانش است .اینها عوامل بیگانه هستند وقصد دارند مملکت را ویران کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
5
19
خیلی رو داری ،استاد همه دروغگوها هستی باز هم ادعا داری، باید صد بار اعدام میشدی
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
16
احمدی نژاد تمام صحبت های تو دقیقا مثل کسانی بود که در سال 1915در روستاهای شوروی قدیم مردم گول خوردند و سرمایه داران بنام کولاکها را نابود مردند سپس خودشان و اقتصادشان با شعار پوپولیستی نابود شد تو میخواهی در دوره بعد با همین شعار کاندید بشوی قلیباف ورییسی نتوانستند مردم را فریب بدهند به حرفهای که زدی فکر کن مردم. فقیر. بانک. پول و یارانه و تقسیم ثروت. تو خجالت نمیکشی گفتی اگر من یارانه بدهم فقیری در خیابان نخواهید دید تو پدر فقیر را در آوردی مردم فقیر تر شدند در دوره بعد شعار را عوض کن چه کسی چوب حراج در واگذاری شرکتها را به افراد خاصی داد بچه مسلمان دروغ نگو اگر دروغ گفتنت ادامه بدهی به ایمان امثال ضربه سختی خواهی زد که اگر بار دیگر صدایت را در تلویزیون پخش کنند خاموشش کنم چون حرف تکراری وملال آور میزنی تو هم از مشکلات مردم حرف میزنی اما چاره ودرمان را نمیدانی چون اصلا اینکاره نیستی کسی نیست تو به سلاقه بکشد که اگر فقیر نباشد اگر همه پولدار شوند چطوری پس کی کار میکند یادم هست آقای روحانی حرف جالبی بطور زنده گفت من امروز منتظرم آقایان رییسی و قالیباف بگویند اینکار نشدنی را بگوید چطوری و چه جوری انجام میدهی. آقای احمدی نژاد آرمانگرا چطوری انجام میدهی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
4
حسابرسی از سازمان بورس واجب است چون خیانت عجیب افتاده مردم را دعوت به سرمایگذاری در بازار سرمایه کردند واندوخته چندین ساله آنان را در کوره پول سوزی خودشان سوزاندند مثلا به بهانه تورم ربا در بانکها رونق گرفت وتولید وکارخانجات خوابید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
19
محمود جان از مرتضوی چه خبر؟پاک ترین دولت بگذریم تورم ۵۰ درصد کردی معاون اولت که زندانه بقیه هم که هیچ بابک زنجانی هم که میلیادر کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
16
به خدا خیلی رو داری جناب دولت مهرورز وپاک
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
6
14
زمان خودت هم رفراندوم برگزار شد دیدیم چطور استقبال فرمودید . سال ۸۸ رو میگم که گفتی این ها خس و خاشاکن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
20
.... یه طرح دادی برای هفت پشت ملت بسه .......
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
13
راست میگه بنده خدا خودش نبرده فقط اجازه داد ببرند من بجاش بودم ....
سيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
5
12
من نمي دانم شما چرا فردي كه از لحاظ سياسي مرده است اظهارات او را تيتر ميكنيد و ميخواهيد ايشان را زنده نگه داريد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
17
زمان شما تمام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
15
سنگ پا !!! خخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
17
از این آقا بپرسید چرا این 5 رفراندوم را در زمانی که در قدرت بودی برگزار نکردی تا مردم در مورد تصمیماتی که می خواستی بگیری رای دهند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
11
یعنی دولت می تواند خارج از قانون بودجه مبلغ 7000 میلیارد تومان براساس تصویب خودش پول برداشت کرده و خرج کند؟؟!!!این عین خلاف است و خلاف بزرگ ومغایر با قانون اساسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
16
شما خودتان را مبرا ندانید چه کسی مردم را خس وخاشاک خواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
14
دکتر پدر علم عوام فریبی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
4
15
آخه دروغ گویی و...... تا چه اندازه ؟ خجالت هم خوب چیزیه ! شما به همین مردم خس و خاشاک گفتی؟ حالا شدند مردم!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
6
مگه می تونن؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
14
هشت سال کا اقتصادی شما را دیدیم لطفا بی خیال شو.
ناشناس
|
Czechia
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
11
ما اگه برنامه های اقتصادی احمدی نژاد رو نخواهیم کیو باید ببینیم آقا بی خیال شو در طی ۸ سال اقتصادت رو دیدیم و به فنا رفتیم ، مردم رو هم که خز و خاشاک خطاب کردی ، بعد هم که گند کهریزک و ... بالا اومد من موندم این محمود چیزی مصرف میکنه یا نزده منگه ، کلا رد داده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
10
ایشان عضوی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و میتواند پیشنهاد بدهد اگر صلاح مملکت را ایشان میبیند در رفراندوم است امیدوارم اجرایی کند . فقط یادمان نرود شما دوره 8 سالتان به اندازه 80 سال ضربه به مملکت زدید اگر چه خیلی افراد پشتت بودن و الان ازشان خبری نیست
سید مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
3
7
جون مادرت بیخیال شو محمود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
8
اینایی که با محمود تو عکسند ظاهرا بیشترشان تو زندانند به انواع جرائم اونوقت با خلافکارا عکس میگیره و کلی هم افتخار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
8
6
خيلي نامردي كه نظرات موافق اقاي احمدي نژاد را كه برات ارسال مي شود منتشر نمي كنيد از چي مي ترسيد يعني در هشت سالي كه اقاي احمدي نژاد رياست جمهور بود يك كار درستي انجام نشده كه بگويد. چرا سياهي نمائي مي كنيد از خدا بترسيد روز قيامت بايد جوابگو باشيد ميدانم كه اين پيام را منتشر نمي كنيد ولي دلم خوشه يك جوابي بهت دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
حتی یک کار درست هم انجام نشد چون تمام کارها از ریشه خراب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
7
تا میگه طرح دارم یاد کلمه (جراحی اقتصادی )میافتم و مو به تنم سیخ میشه.جراحی که نبود.مثل کشیدن دندون با بستن نخ به دستگیره در بود.یا دندون باید کنده بشه و یا دستگیره.که البته ایشون هر دو تا را نابود کردن.دستشون درد نکنه....
ساعد
|
United States of America
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
7
داش محمود اقلا وقتی میخای مزه بندازی قبلش توی آینه به قیافت نگاه کن ببین چه ریختی بشی.
هرچی میشه باکمال وقاحت طوری حرف میزنه که انگار علم غیب داره.هی مردم مردم میکنه ولی حاضرنیس وقتی مردم بهش میگن بیشین دیگه بسه هرچی لاطاعلات سرهم کردی گوش بده.
"سال90یکی ازمسئولین بالارو صدازدم"...اگه واقعا توصداش زده باشی و اون اومده باشه و اونجورچیزارو بهت گفته پس خااک برسره اون بالا بکنن که مسءولش اینقدر بی مایه و ساده لوح بوده!!
تورو به مرگ عشقات حمید و اسفندیار برو به جن گیریت برس و دست بردار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
2
1
به کارگردان پیشنهاد میکنم فیلم رئیس جمهور رو بسازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
زحمت نکش هیچ ارزش نداره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
3
در جهت منافع سلطه طلب و استعماری شما بود که گفتید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
6
چرا ایشان کاری که انجام داد ساخت خانه برای مردم که ساخت آنها 15سال طول کشیده آخه مومن کدام دولت کشور برای مردم خانه متحداشکل میسازد مردم با تسهیلات و سلیقه خودشان بسازند این طرح سوسیالیستی را از کجا آوردی تمام زحمات مهندسان و کارشناسان را که در مدت 50سال زحمت کشیده بودند از بین بردی اولین کار خطرناک ایشان این بود که برای دست بردن در خزانه ملی
کشور شورای پول و اعتبار منحل کرد که در این شورا افراد کارشناس پولی وبانکی بودند چون جلوی زیاده خواهی ایشان بود زد زیر میز کلا شورا را منحل کرد من در تابستان امسال که گردش رفتم صتمام طرحهای عمرانی شهرها مقداری مربوط قبل از انقلاب و بعد انقلاب مربوط به دوره موسوی وخاتمی و خصوصا هاشمی هست سیاست کشاورزی وصنعت کشور را با واردات نابود کردی چون فکر میکردی بزودی عضو تجارت جهانی خواهی شد اصلا برای کشور برنامه نداری تیم احمدی نژاد شب دور هم می نشینند بعد احمدی نژاد رو به مشایی وبقای طرح سوال میکند چطور میشود مردم فقیر نباشند همه خونه داشته باشند بانک را زیر رو کنیم از ثروتمند بگیریم به فقیر بدهیم همه زمین داشته باشند همه ماشین داشته باشند ....وهمه مساوی باشند. آقای احمدی نژاد با افرادی که از کشور دیگر به تهران میامدند و با آنها مسابقه فوتبال میذاشتی. به تو یاد دادند. که همه چیز و همه کس برابر باشند تز کمونیست نابود شده ومرده هست
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
5
اتهام زنی تو از روز اول یادت میاد؟ حالا کجای کاری . ولی این اتهام زن حرفه ای هست که همه همه همه ازش میترسن!
اذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
6
بابا دکتر محمود صلواتی ! بیخیال شو جان مادرت ، دیدگاهها و ارا راببین .مردم ساده را با شعار پوپولیستی و اخوند ها را با شعارظهور فریب دادی ، با درامد بی نظیر دلاری عوض رشد اقتصادی ، سرمایه گذاری در تکنولوژیهای نوین و جبران عقبماندگیها در مقایسه با سایر کشورهای منطقه و جهان ، اشتغال جوانان و....( بقول رقیب 88ات از کشور زمین سوخته بجاگذاشتید ) تازه طلبکار هم شدی ؟؟؟ .
مجيد ورچه
|
Sweden
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
اميدوارم احمدي نژاد نظر يات مردم رو در مورد خودش و همراهانش بخونه ، شايد بفهمه كه چه جايگاه مردمي داره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
1
1
دعوای اصلی همانطور که دکتر فرمودند سر یک چیز است : حق و جایگاه مردم در انتخاب حاکمان و گروه و طبقه ای خاص با لباسی خاص که برای خود حق ماورایی و فوق حقوق مردم در حکومت کردن قائلند . تمام .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
2
احمدی جان از آن وزیر اقتصادت هیچ خبری نیست ایشان خیلی شعارهای سنگینی میدادند دیگر روی سطر خبرها نیست ایشان اقتصاد کشور را با آزمون وخطا و نداشتن مدیریت ودانش روز زمین گیر کرد بعدش افرادی مثل برادر محسن در سیما میگویند وزیر اقتصاد و احمدی نژاد دل و جرات شان زیاد هست برادر محسن شهامت نیست بلکه ندانم کاری عدم آگاهی و عدم تجربه در کشور داری هست تیم دولت احمدی نژاد علمی نبود بلکه آرمانگرای بود. در صورتی مسایل آرمانی مردم هر ماه در حال تغییر و دگر گونی هست و تحقق آن ابزار و امکانات خودش را میطلبد
disgruntled
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
در این مورد (رفرامدوم) با احمدی نژاد موافقم
بهتره در مورد حمایت ایران از ... هم رفرامدومی برگزارشود
طرفدار انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
5
آخه مردک تو فقط قشنگ حرف میزنی ولی حرف قشنگ نمیزنی و عملت 180 درجه متفاوته
گند زدی به اقتصاد و سیاست و بیت المال این مملکت حالا ......؟
اینهمه اختلاس و تاراج نفت و پول و دلار در زمان کدوم حاکم نفهمی بود جز تو؟
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
11 روز خانه نشینی و مخالفت رو کجای دلمون بزاریم... اومدنت تو این انتخابات صلاح نبود بیای مملکت دچار دوقطبی می شود باز گوش نکن و بیا
من این متن رو توی مغازه ها در زمان ریاست جمهوری ات هیچ وقت یادم نمی ره .....(به علت نوسان شدید قیمت ها از فروش اجناس به صورت چکی معذوریم حتی به شما کارمند عزیز)...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
این اینه که گفتی یعنی چه چرا در دادن یارانه و عواقب آن در اقتصاد با مردم رفرانوم نگذاشتی نظر مردم برات مهم بود؟ دولت سویس در دادن یارانه به مبلغ 8850000در ماه به هر نفر از مردم این کشور همپرسی گرفت منتها قبل از دادن یارانه به مردم توسط کارشناسان آگاهی داده شد لذا به پنجاه نفر کارشناس اقتصادی در جلسه ای گفتید من اصلا نمیفهمم اینها منظورشان چیست میخواهم حق مردم را بهشان بدهم که با این پول مدتی هشتاد میلیون پس انداز میکنید نگاه به سخنرانی هایت بکن من سخن شما را دارم که میگویم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
احمدی نژاد آدم جسور و زیرک هست اما در مقابل ریا کار و دروغگو هم هست چون اگر دو حسن اول را دارد ناشی از معقوله دومی ناشی میشود احمدی نژاد عجوبه قرن هست دهن که باز میکند فکر میکنی که دارد به کسی میخواهد تهمت بزند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
4
اگر بروی و بر نگردی سنگین تری میدانی چرا یک قلم من در زمان تو خانه ام را فروختم دو ماه بعد خانه را گران کردی تا کنون مستجر هستم برو جایی برای خود پیدا کن در این کشور جایگاهی دیگر نداری اقتصاد را ویران کردی ما را به چندین سال عقب بردی انقدر دورغ میگویی و گفتی کسی حرفهایت را باور نمیکند خداوند از سر تقصیرات تو نمیگذرد وقتی میگویی برای امام زمان بشقاب و چای بگذارید تو کافری از ظلم شماها خواهد امد وقتی حرف ولی فقیه که سیاستمداری دانا است را قبول نکردی برای مردم ایران قابل قبول نیستی برو دکل ها را طلاها را پول ها را بیاور رفتی ترکیه طلاها را ندادنددکل ها چی اگر شما ها بیایید دیگر ایران جای زندگی نیست اگر بخواهیم بنویسیم کاغذ و قلم کم خواهد امد برو بر نگرد سنگین تری
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
اقا میبنی مردم حرفهایت را از حفظ هستند یارانه دادی برق و اب و گاز و .....گران کردی بیماری هلندی را اوردی درست فرمودید که در کشور سوید مردم چند بورو مبداند رفراندم گذاشتند تو میکردی در شهرستانها پوپولیسم جمع کنی ایمجا جایی از اعراب نداری دورغهایت سر به فلک کشیده مرغ پخته هم از گفتارت در دیک میخندد مردم تو را نمی خواهند به چه کسی باید بگویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
3
ارزش خوندن نداره!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
2
یاد تقسیم فرش بهارستان بعد از حمله اعراب به ایران بین مردم شدم. مگر قراره همه چی بین مردم تقسیم بشه؟یعنی می تونیم جنگلهای شمال رو ببریم و بین مردم تقسیم کنیم؟یعنی باید همه درآمد ها رو مستقیم بین مردم تقسیم کنیم؟ پس خزانه به چه دردی می خوره؟ پس طرح های زیر بنایی چطور انجام می شوند؟ اصلا چرا مالیات می گیریم در حالی که قراره دوباره به مردم بدیم؟اصلا دولت قراره چطور اداره بشه؟ آقای احمدی نژاد همه این هارو می دونه ولی خوب چون ظاهر حرفشون به نظر مردم جالبه ،مخصوصا واسه اقشار کم در آمد و کم سواد(منظورم این نیست که همه فقیر ها کم سوادند منظور کسانی که این دو تا مشخصه رو هم زمان دارند)، این هارو می گه . دقیقا پوپولیست به این می گن که از بی خبری مردم از عمق قضایا سو استفاده می کنه تا واسه خودش تبلیغ کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
2
دعوای دکتر سر حق و حقوق مردم هست. خوب اگر این هست آقای احمدی نژاد حقوقش چقدر هست اطرافیانش چقدر حقوق داشتند ما تا حالا از مدیران شهرستان ما پرس و جو کردیم حقوق های بالای دریافتی مدیران ارشد در دولت روحانی خبر ساز شد. مصوبه آن در دولت آقای احمدی نژاد بوده و اجرا میشده که اگر آورده رییس نهادی یا کارخانه ای انقدر باشد سه درصد بعنوان کارانه و پاداش به مدیر مربوطه تعلق گیرد شما از حق مردم صحبت میکنی؟ ببخشید حق مردم گرفتنی است نه دادنی ایشان میخوان مردم را بدن اول بیان شرکتی که در جنوب من کار کردم بدون مناقصه بدون پرداخت سه درصد سهم کارگران را واگذار کردند و طرف فقط پول زمین را پرداخت کرده ثابت کنند بقیه پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
2
چرا احمدي نژاد محاکمه نميشه؟!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
0
1
نگو چرا ایشان محاکمه نمیشود. بگو اگر محاکمه کنند چه خواهد شد. هیچ همان حرفهای مثل انتخابات میزند در حقیقت دفاعیه احمدی نژاد همان بود که در تبلیغات خودش عنوان کرد چون ایشان یاد گرفته سوال را با سوال پاسخ میدهد مثلا از ایشان بپرسی اختلاس سه هزار میلیاردی چی بود جواب میدهد در خانواده شما تا حالا اختلاس نداشتی. از دکل گم شده بگویی جواب را با سوال میگوید. که اصلا دکل به شما چه ربط دارد دکل چی هست میزند کل مطلب را که کلا دروغ هست
مدافع خاک ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
1
وای به روزی که اه نفرین ملت گریبانگیرت بشه مرد... ملت به خاک سیاه نشوندی ......پول ثروت مردم بین خودتون تقسیم کردین فکر کردی ..... که یادشون بره حالا اومدی زر میزنی مردم خوشان میدانند من بیگناهم تو حتی حرمت ..... وای به احوالت سپردیمت به خدا که ارزو همه ملت ایران که خدا تقاص همه بدبخت یای که سر مردم اوردی ازت بگیره خیلی پروی
مهدی
|
-
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
نمیدونم جرا هرکی خوبی میکنه تو دوره زمونه ما آدم بده میشه یاواقعا مردم دارن خودشونو میزن به اون راه که یعنی کسی کاری نمیکنه که امثال رجایی های این دوره ادم بده قصه ها بشن .اگه احمدی دزد بود مثل بقیه که پولشون از پارو بالا نمیره میشد.پس جرا نس؟احمدی نژاد کارای خیلی زیادی انجام داد حالا الان یه عده میگن نه.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
مستعار مهدی بی زحمت کارهاش را نام ببر مسکن مهر! این طرح بخاطر ساخت خانه با امکانات و کارشناسش دولتی بوده اشتباه هست چون دولتها در دو معقوله ساخت مسکن وموقعیت آن وچگونگی آن و فرهنگ چندان دخالت ندارند این تز سوسیالیستی نازیستی شکست خورده هست که پشت بام خانه یک شکل و از نظر فکری یکسان باشند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
ایشان این همه از عدالت اجتماعی و مهر ورزی صحبت کردند راه حل اصولی و کارشناسی ارایه ندادند مثلا در دیدار شهرستانها تو هوای گرم خودش و اطرافیان تو ماشین نشسته ولی بقیه مردم از کوچک و بزرگ دنبالش میدوند بچه های کوچک زیر دست و بال مردم. این یعنی زبون و خار کردن مردم. وقت مردم گرفته خواهد شد ترافیک شهر تعطیلی مدرسه. هزینه سفر ایشان راحساب کنید. .تقسیم پول با پرت کردن از ماشین کار بسیار زشتی هست حالا صد هزار تومان پول به طرف فقیر پرت کنی مشکلش را برای همیشه حل كردی؟ یقینا نه. دوره این تز که افرادی در شهری با کوله بار به خانه مردم بروند و آرد و برنج تقسیم کنند گذشته هست تازه کلی باید پول خرج کنی که حقوق ومزایا ی این افراد شاغل اینکار را پرداخت کنی. دولت باید ببیند علم در کشور داری چی میگوید کرامت آدمها با اجرای شکل اول ناسازگاری دارد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
آقای احمدی نژاد خزانه را بین مردم تقسیم کرد پول خزانه کشور را در یک اعلام عمومی که هر کس از فامیل و آشنا و خانواده مبلغ شش میلیون تومان در آنموقع داده شد که بروید اشتغال زود بازده بزنید میدانید همشهریای من پول را چکار کردند اسب و گاو و زمین و پراید و لوازم خانه خریدند پول برای تولید پایدار و مولد خرج نشد در حقیقت صنایع کوچک و کارگاه تولیدی کوچک در مقابل شرکت های بزرگ در میدان رقابت بخاطر سیاست های غلط واردات باز ماندند مولد پایدار این هست که اگر در شهری مثلا توریستی هست مردم آن شهر خانه هایشان را به مسافر اجاره ندهند بلکه هتل های چند ستاره با تسهیلات احداث شود که جوانان بیکار آن دایم سر کار بروند که اجرای بخش دوم مزایای زیادتری دارد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
1
متاسفانه احمدی نژاد طرح جامع و کاربردی در اداره امور کشور نداشت خصوصا در بحث هنر. خانه سینما توسط وزیر فرهنگ آقای احمدی بسته شد آقای انتظامی هر چه تلاش کرد که خانه سینما باز گشایی گردد موفق نشد آقای انتظامی میگویند یک روز در موقع ثبت نام رحیم مشای برای کاندیداتوری ریاست جمهوری به من زنگ زد که بیا خانه سینما را بازگشایی کنیم من آنجا رفتم دیدم محل ملاقات جای دیگری آدرس دادند رفتم دیدم تمام دوربین ها و پررژگتور و نور افشانی که بله شما اگر خانه سینما باز شود باید با رحیم مشای عکس و فیلم تبلیغاتی بگیری ببینید چکارهای احمدی نژاد که نکرد رو که نیست سنگ پای قزوین.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
مگه شما دارایی احمدی نژاد را از اداره املاک وبانک گرفتی که میدونی. اشتباه نکن آقای هاشمی تباه در انتخابات جواب قلیباف را داد ایشان گفتند اینکه کسی ادعا کند من تمام دارای من این هست دارد دروغ میگوید. تمام اموال را میتوان بین زن وپسر و دختر و خاله و عمو و دایی به نسبت تقسیم کرد یا درخرید سهم شرکت ها و بورس غیر محسوس میشود یا تبدیل به زمین و مسکن ومغازه وباغ کشاورزی در شهرهای مختلف کرد خیلی ساده اندیشی بدرد نمیخورد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
مستعار مهدی عزیز از کجا میدونی رجایی و باهنر اگر در قید حیات بودند مثل خیلی از سیاسیون حکومت نگرش و رفتار سیاسی آنان به مقتضیات زمان عوض نمیشد مگر هاشمی شخص دوم حکومت نبود مگر موسوی و کروبی ....نبودند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین