کد خبر: ۴۶۹۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

برانکو: الاهلی بازیکنان خطرناکی دارد

سرمربی پرسپولیس گفت: الاهلی در کنار الهلال جزو بهترین تیم‌های عربستان و آسیا است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره بازی با الاهلی گفت: دیروز بازی الاهلی را نگاه کردم و آنها ثابت کردند تیم خوبی هستند. تفکرات ما و اطلاعاتی که از آن ها داریم نشان می‌دهد الاهلی در کنار الهلال جزو بهترین تیم‌های عربستان و آسیاست. آنها پارسال از الهلال هم بهتر ظاهر شده و بازیکنان جدیدی گرفته‌اند. همچنان بازیکنان خطرناکی در الاهلی بازی می‌کنند که نشان می‌دهد بازی سختی در پیش داریم. با این حال افتخار داریم در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان این است تا افتخار تیم‌های ایرانی باشیم.

او در مورد روحیه بازیکنانش اظهار کرد: این‌که در لیگ قهرمانان و مقابل الاهلی بازی خواهیم کرد، بالاترین انگیزه است. تمام ایرانی‌ها مقابل تلویزیون قرار می‌گیرند و از این سمت فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. متاسفانه سیدجلال مصدومیت کوچکی دارد.
سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد نتایج ضعیف سایر تیم‌های ایرانی مقابل عربستانی‌ها تصریح کرد: به این موضوع فکر نمی‌کنم چون ما کیفیت خودمان را نشان داده‌ایم. به نتیجه استقلال و العین کاری ندارم و با روحیه زیادی به استقبال این بازی می رویم.

به گزارش ایسنا، برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا به فینال مسابقات فکر می‌کند، گفت: فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم چون در مرحله یک چهارم نهایی هستیم. تیم‌های خوبی به این مرحله صعود کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین