کد خبر: ۴۶۹۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷

پارک جی سونگ: ایران مثل اروپایی‌ها فوتبال می‌کند/ کار سختی برابر آنها در سئول داریم

هافبک سابق تیم ملی کره جنوبی درباره بازی با ایران در انتخابی جام جهانی به صحبت پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی کره جنوبی برای رسیدن به جام جهانی روسیه کار سختی در پیش دارد. آنها امیدوار هستند با برتری برابر ایران خیال خود را برای حضور در جام جهانی راحت کند.

پارک جی سونگ که بیش از ۱۰۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد، درباره شرایط بازیکنان تیم ملی کره و بازی با ایران گفت: در این شرایط فشار زیادی روی بازیکنان کره است ولی آنها بازیکنان تیم ملی هستند و باید بتوانند از این شرایط با موفقیت خارج شوند و بتوانند بر فشار موجود غلبه کنند. در این برهه هواداران نباید بازیکنان را تنها بگذارند و باید حمایت خوبی از بازیکنان تیم ملی داشته باشند. هواداران می توانند از تیم ملی انتقاد کنند ولی الان زمان انتقاد کردن نیست و باید همه از تیم ملی حمایت کنند.

کره جنوبی در ۴ دیدار اخیر برابر تیم ملی ایران بازنده بوده است. زمانی که پارک جی سونگ در تیم ملی کره جنوبی بود، توانست در دو بازی رفت و برگشت در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برای کشورش گلزنی کند. پارک ادامه داد: ایران در آسیا است ولی فیزیک بازیکنان این تیم شبیه اروپایی ها است. آنها فوتبال درگیرانه و سختی بازی می کنند و همین باعث می شود تا تیم ها به خاطر بازی با ایران مشکل داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تنها یک تیم دیگر به همراه ایران به صورتا مستقیم راهی جام جهانی می شود و تیم سوم گروه باید در پلی اف رقابت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین