کد خبر: ۴۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

خلیلی: به طارمی گفتم اسیر حاشیه‌ها نشو!

مهاجم سابق پرسپولیس تهران درباره حواشی پیش آمده درخصوص مهدی طارمی اظهار نظر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور در تمرین روز گذشته پرسپولیس گفت: از وقتی برانکو سرمربی پرسپولیس شده خیلی دوست داشتم که به تمرین پرسپولیس بروم و از نزدیک تمرینات را ببینم؛ مخصوصا بعد از این یکی دو سال پرفروغی که برانکو با پرسپولیس داشت و یکی دیگر از دلایلش هم بروز حواشی اخیر در حول و حوش مهاجمان این تیم بود.

وی ادامه داد: چون خودم قبلا درگیر این مسائل شده بودم صحبت خصوصی با مهدی طارمی انجام دادم و به عنوان پیشکسوت و یک هوادار دوست داشتم قبل از دیدار مهم در آسیا با او صحبت کنم.

خلیلی درباره اینکه خودش در گذشته به همراه علیرضا نیکبخت در زمان حضورش در پرسپولیس درگیر چنین حواشی‌ای شده بود اظهار داشت: در زمان ما این حواشی وجود داشت که حتی باعث شد ما بعد از 9 هفته هم اتاق بودن از هم جدا بشویم. یک جورهایی با این که اصلا خودمان دوست نداشتیم با فشار و حواشی که وجود داشت رابطه صمیمی‌مان کمرنگ تر شد. بعد از مدت‌ها متوجه شدیم که بعد از چند ماه حواشی اطراف تیم به خودمان هم سرایت کرد و کم کم داشت این حواشی به ما سرایت می‌کرد که با یکدیگر پاسکاری نمی‌کنیم؛ اما در باطن چنین چیزی نبود و امکان نداشت که با یکدیگر مشکل داشته باشیم.

آقای قطبی در این مورد خیلی با ما صحبت کرد در کل دامن زدن به این حواشی خوب نیست و به طارمی گفتم که اسیر این حاشیه‌ها نشو. مهدی هم در این دو سال باتجربه شده است همان طور که می‌دانید در تیم بزرگی مثل پرسپولیس شما به بازیکن بزرگی تبدیل می‌شوید و حاشیه بزرگی در اطراف شما پیش می‌آید که باید آن را مدیریت کنید.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره شرایط امسال پرسپولیس گفت: اگر قانون نانوشته فوتبال گریبان گیر پرسپولیس نشود این تیم امسال صد در صد قهرمان می‌شود. انسجام خاصی بین بازیکنان وجود دارد که آنها شخصیت قهرمانی دارند. ترکیب تغییرات زیادی نداشته و چیدمان تیمی با نظم در کنار هم قرار دارند. بازیکنان خوبی هم بر حسب نیاز تیم جذب شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین