کد خبر: ۴۶۹۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

نام‌گذاری خیابانی به نام «پروفسور سمیعی»

با تصویب اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد٬ خیابان دانشگاه بجنورد به نام پرفسور سمیعی نام‌گذاری و عنوان شهروند افتخاری بجنورد به این نخبه علمی جهان اعطا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : با تصویب اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بجنورد٬ خیابان دانشگاه بجنورد به نام پرفسور سمیعی نام‌گذاری و عنوان شهروند افتخاری بجنورد به این نخبه علمی جهان اعطا می‌شود.

به گزارش تسنیم از بجنورد٬ آخرین نشست شورای اسلامی شهر بجنورد با بررسی نامه‌های ارسالی به شورا برگزار و مصوباتی در زمینه‌های مختلف داشت. سیدجلیل کشمیری نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این زمینه اظهار داشت: با تصویب اعضای شورای شهر بجنورد٬ خیابان دانشگاه بجنورد به پیشنهاد استانداری خراسان شمالی٬ هم‌زمان با سفر پرفسور سمیعی به استان٬ به نام این نخبه علمی پزشکی ایران و جهان٬ نام‌گذاری می‌شود.

وی افزود: همایش بزرگ علمی برای نخبگان با سخنرانی دکتر سمیعی٬ جلسه‌ای با مدیران استان٬ بازدید از مرکز علمی٬ پزشکی جدیدالتاسیس امام حسن(ع)٬ راه‌اندازی بخش اعصاب و روان و تشکیل کارگروه ترمیمی درمانی برای 40 بیمار از جمله برنامه‌های مصوب شورای اسلامی شهر برای این سفر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه با اعلام درخواست شهردار فعلی بجنورد برای استعفا از این سمت خاطر نشان کرد: دژهوت از اعضای شورا خواسته با توجه به اتمام کار شورای دوره چهارم٬ وی نیز از این سمت استعفا دهد و امروز باید برای این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

در ادامه این جلسه٬ با تصمیم اعضای شورا خبرنگاران برای برگزاری جلسه‌ غیرعلنی اعضای شورا٬ به بیرون از سالن جلسات شورا هدایت شدند. پس از دقایقی٬ نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اعلام مخالفت شورا با استعفای شهردار بجنورد گفت: دژهوت تا پایان کار شورای چهارم به‌عنوان شهردار باقی می‌ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
مصدق مصدق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین