کد خبر: ۴۶۹۵۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
انتقاد حقانی از قراردادهای دقیقه نودی شهرداری

واگذاری غیرقانونی یکی از طبقات برج میلاد

رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از قراردادهای دقیقه نودی شهرداری تهران گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد حقانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور در آخرین جلسه علنی شورای شهر چهارم، با بیان اینکه تنها چند روز دیگر به پایان مدیریت فعلی شهر باقی مانده و بارها خواهش کردیم که در واپسین لحظات مدیریت شهری قراردادی امضا نشود افزود: باخبر شدیم که بدون اطلاع مدیرعامل برج میلاد، مدیریت طبقه "منفی یک" برج به یک شخص واگذار شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه اردوگاه شهید میرحسینی به متراژ 48 هکتار نیز به بخش خصوصی واگذار شده، گفت: همچنین باخبر شدیم که مرکز اتحاد که در راستای توانمندسازی بانوان استفاده می‌شد، به آقای «م» واگذار شده است و جای سوال است که چرا شهرداری این اقدامات را انجام می‌دهد.

تکمیلی/ توضیحات روابط عمومی برج میلاد تهران

لیدا دانشی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل برج میلاد تهران در پاسخ به سؤال ایرنا درخصوص اظهار نظر عضو محترم شورای شهر تهران درباره واگذاری طبقه منفی يک این برج گفت: جابه‌جایی در حوزه‌ی مدیریت شهری بهانه‌ی خوبی برای متوقف کردن امور جاری نیست. برج میلاد تهران، طبق روال مألوف با همه‌ی ظرفیت‌ها و توان موجود به ارائه‌ی خدمات مشغول است.

وی افزود: قرارداد طبقه‌ی منفی یک برج میلاد تهران در حوزه‌ی «مشاغل مربوط به کودکان» است که حدود یک سال مورد مطالعه و بررسی بوده و روال اداری آن نزدیک به ده ماه پیش با تأیید کارشناسان و تصویب هیئت مدیره برای ارائه به سرمایه‌گذار داخلی انجام‌ شد.

دانشی تصریح کرد: اینکه عنوان شده بدون اطلاع مدیر عامل این واگذاری در حال انجام است، این گونه نبوده و دکتر درویش‌پور بادقت و حساسیت بسیار زیاد و با حضور در جلسات مستمر، نسبت به بررسی و کارشناسی طرح مکمل «جاده‌ی سلامتی برج» پیگیر بودند تا بسته‌ی تفریح و سلامت خانواده‌ها در برج میلاد محقق و به شهروندان ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
7
در راستای توانمند سازی دوستان و آشنایان انجام می دهند چرا ناراحت می شوید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
حقیقتا" همینه که گفتی !
وگرنه ده ماه پیش که کارهای کارشناسی انجام شد و قرار شد این بخش به فردی واگذار بشه ، چرا مزایده ای برگزار نشد که امروز که همه کارها انجام شده بفهمیم که خوردن و بردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
6
کارهای احمدی نژادی وقتی جلوی اون را نگرفتند بقیه هم این را یاد میگیرند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین