کد خبر: ۴۶۹۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

شایعه جدایی مهدی طارمی از کجا آمد؟

خبر جدایی مهدی طارمی پیش از سفر پرسپولیس به عمان رسانه‌ای شد. خبری شوکه‌ کننده که به نظر می‌رسید شبیه یک بحران برای قرمزهای تهران باشد.
آفتاب‌‌نیوز : عصر ایران نوشت: «مهاجم اول قرمزها در هفته چهارم لیگ برتر با حاشیه‌های ناخواسته‌ای مواجه شده بود. فقط یک هفته پس از انتشار شایعه پاس ندادن بازیکنان قرمزپوش به منشا در بازی مقابل سیاه‌جامگان، طارمی با عکس‌العمل سکوها مواجه شد. آقای گل فصل گذشته در یک صحنه که می‌توانست به منشا پاس دهد، خودش ضربه زد و با تشویق منشا روی سکوها مواجه شد.

این تشویق برای مهاجم قرمزها که بسیار مورد توجه تماشاگران بوده، سنگین آمد و شنیده می‌شود که او حتی در رختکن هم حال و روز خوبی نداشته است.

هر چند ماجراهای منشا-طارمی در تمرین اول حل شد و خلیلی هم به طارمی روحیه داد اما خبر جدایی طارمی در لحظات پرواز بازیکنان پرسپولیس به عمان منتشر شد؛ خبری که امکان تکذیب آن به این زودها وجود نداشت.

یک منبع آگاه در این مورد توضیح می‌دهد: «مهدی طارمی همچنان به خاطر شعارهای تماشاگران ناراحت است و به نظر می‌رسد خبر غیر قابل تکذیب به همین دلیل و توسط دوستان او منتشر شده باشد.»

البته شایعه جدایی طارمی از پرسپولیس پس از استقرار قرمزها در عمان تکذیب شد اما این خبر چند ساعتی در فضای مجازی چرخید.

طارمی به عنوان آقای گل پرسپولیس در سال گذشته انتظار حمایت بیشتری از سکوها دارد و به نظر می‌رسد این خبر کمک کند به او که شرایط بهتری داشته باشد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین