کد خبر: ۴۶۹۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

تصاویری دیدنی از بالهای افتخار مردم قزاق

به طور کلی اسب های خوب و عقاب های خشن، بال های یک قزاق هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
جیمی نلسون، عکاس انگلیسی و متولد ۱۹۶۷ است. در سال ۲۰۱۰، او یک پروژه مستند هنری نمادین را با عنوان "قبل از آنکه آن‌ها از دنیا بروند" آغاز نمود. او با سفر به نقاط مختلف دنیا، از ۳۵ قببله بومی عکس‌های شگفت انگیزی گرفت و در ابتدای سال ۲۰۱۴ آن‌ها را منتشر کرد. عکس هایی که تحسین جامعه جهانی عکاسان را در پی داشت و جوایز فراوانی را برای او به ارمغان آوردند.

تصاویری دیدنی از بالهای افتخار مردم قزاق

به گزارش فرادید، از ابتدای سال ۲۰۱۶، او بار دیگر سفرهای خود به اقصی نقاط جهان را آغاز کرده است. این پروژه که او از آن با عنوان "قبل از آنکه آن‌ها از دنیا بروند، قسمت دوم" یاد می‌کند، باعث شده است که از آغاز پروژه تا به حال، او به ۷ نقطه مختلف در جهان سفر کند. برنامه او برای این پروژه، عکسبرداری از ۳۵ قبیله بومی است. او بنا دارد که عکس‌های حاصل از این پروژه را در کتاب جدیدش در پاییز سال ۲۰۱۸ منتشر نماید. در ادامه با یکی از سفر‌های او همراه می‌شوید.
 
 تصاویر دیدنی از قبیله گاچو ها

مغولستان، قزاق ها: قزاق‌ها نوادگانی از مردمان ترک، مغول، هون، و گروه‌های بومی هند و ایرانی هستند که پراکندگی آن‌ها از سیبری تا دریای سیاه است. آن‌ها به شکلی نیمه عشایری زندگی می‌کنند و از قرن نوزدهم، در قالب دسته‌های مختلف در کوه‌ها و دره‌های غربی مغولستان پرسه می‌زنند.

هنر کهن شکار با عقاب، از جمله سنت‌ها و مهارت‌های متعددی است که قزاق‌ها از دیرباز آنرا حفظ کرده اند. آن‌ها که در قالب دسته و قبیله زندگی می‌کنند، به طور کلی افرادی مسلمان هستند، هر چند که همانند اجدادشان برای آتش احترام زیادی قائل هستند و به وجود ارواح و نیروهای خوب و بد در طبیعت اعتقاد دارند.

به طور کلی اسب‌های خوب و عقاب‌های خشن، بال‌های یک قزاق هستند.


منبع: فرادید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین