کد خبر: ۴۶۹۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
جری لوئیس روز گذشته در ۹۱ سالگی درگذشت

هرآنچه درباره کمدین آمریکایی محبوب ایرانیان نمی‌دانستید+تصاویر

جری لوئیس دو بار ازدواج کرد و هفت فرزند داشت. او در سال ۱۹۸۳ میلادی از پتی پالمر جدا شد و با سندی پیتنیک در همان سال ازدواج کرد. گفته می‌شود او با مرلین مونرو نیز قرار ملاقات و روابطی داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- محبوب دل ایرانیان بود با دوبله به یاد‌ماندنی زنده یاد قنبری. صحبت از جری لوئیس است؛ کمدین معروف امریکایی که روز گذشته در ۹۱ سالگی درگذشت. بازیگری مهربان که که در جمع‌آوری کمک‌های مالی برای خیریه‌ها نیز نقش موثری داشت. او در خانه خود در لاس وگاس فوت کرد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، «کندی کازائو» سخنگوی لوئیس در تماسی تلفنی با رسانه‌ها گفته بود که او حدود پنج هفته از اوایل ماه ژوئن به این سو به دلیل عفونت ادراری در بیمارستان بستری شده بود و همین موضوع سبب شد تا نتواند به سفری که قرار بود به تورنتو داشته باشد برود. 

لوئیس کارش را با دین مارتین مشهور به اوج رساند. نقش اصلی او در فیلم‌های کمدی به عنوان یک آدم سفیه و احمق بود که قلب مهربانی مانند یک کودک داشت. لوئیس در نوامبر ۲۰۰۲ میلادی در مصاحبه‌ای به «رویترز» گفته بود که به دنیا از دریچه نگاه یک کودک می‌نگرد چرا که هنوز خود را یک بچه ۹ ساله می‌داند. جیم کری کمدین معروف پس از اعلام خبر فوت لوئیس در توئیتر نوشت حماقتی که او به نمایش می‌کشید ساختگی نبود. او یک نابغه غیر‌قابل انکار بود. یک کمدین واقعی و الهام‌بخش من بود». 

اودر دهه ۵۰ میلادی کارش را با مارتین آغاز کرد و در ۱۶ فیلم همراه با او ظاهر شد. همکاری آنان در نهایت به پایان رسید و او خود به تنهایی در فیلم‌های کمدی بازی کرد. او در پنج دهه فعالیت هنری خود در بیش از ۴۵ فیلم به ایفای نقش پرداخت. خبر فوت او سبب شد تا دفتر مطبوعاتی کاخ سفید نیز به نمایندگی از ترامپ بیانیه صادر کند. در این بیانیه امده است جری تحقق رویای امریکایی بود. او واقعا عاشق امریکا بود. 

جالب است که بدانید جری لوئیس به شدت در فرانسه محبوب بود و توانست به افتخار کسب عنوان لژیون بالاترین نشان فرانسه نایل شود. او در توضیح علت محبوبیت‌اش در میان فرانسوی‌ها می‌گوید: فرانسوی‌ها بسیار به قوه بصری خود اهمیت می‌دهند. آنان از آنچه می‌بینند و سبب خنده‌شان می‌شود لذت می‌برند و سپس می‌پرسند چرا». 

او یکبار به شوخی گفته بود قسم می‌خورم زمانی که در فیلم بازی می‌کنم و روی صفحه نمایش فیلم هستم بلندتر از هر کس دیگری می‌خندم!

جری لوئیس در سال‌های پایانی عمرش با بیماری‌های مختلفی از جمله حملات قلبی و اختلال در کارکرد ریه مواجه شده بود. او خانه‌هایی در لاس وگاس و سن دیه گو داشت. 

جری لوئیس دو بار ازدواج کرد و هفت فرزند داشت. او در سال ۱۹۸۳ میلادی از پتی پالمر جدا شد و با سندی پیتنیک در همان سال ازدواج کرد. گفته می‌شود او با مرلین مونرو نیز قرار ملاقات و روابطی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
18
خدا بیامرزدش کمدین خیلی خوبی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
3
2
پولدار باشی و بتونی از پس مخارجش بر بیایی و دو همسر هوو با هم بسازند دو همسر بد نیست!!
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
جزبازیگرای اخلاقمداروشریف بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین