کد خبر: ۴۷۰۰۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹

بارش شدید باران در مکه +عکس

بارش شدید باران که عصر امروز در مکه مکرمه آغاز شد بسیاری از زائران خانه خدا را که برای ایام حج تمتع حضور یافته‌اند، غافلگیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم؛ بارش شدید باران که عصر امروز دوشنبه در مکه مکرمه آغاز شد بسیاری از زائران خانه خدا را که برای ایام حج تمتع حضور یافته‌اند، غافلگیر کرد.

بارش باران شدید در مکه (+عکس)

در خیابان های مکه نیز باران چهره شهر را تغییر داد و شدت باران به حدی است که آب در خیابان های شهر سرازیر شد.

حرکت خودروها در پی نزول باران رحمت الهی در شهر مکه به شدت کند شده است و به دلیل ترافیک صدای بوقهای ممتد اتومبیلها از خیابان شنیده می‌شود.

بارش باران شدید در مکه (+عکس)

تصاویر تلویزیونی از صحن مسجدالحرام حاکی است در حالی که بسیاری از زائران زیر باران رحمت الهی در حال طواف بودند، برخی زائران نیز در جای جای حریم امن الهی دست به آسمان شکرگزار نزول نعمت الهی بودند.

شدت باران به حدی بود که بسیاری از زائران به زیر طاقهای صحن حرم رفتند.

بارش باران شدید در مکه (+عکس)

شعف و شادی میان زائران بیت الله الحرام موج می‌زد و زائران با چشمان اشکبار دست به درگاه الهی بلند کرده مشغول شکرگزاری بودند.

بارش باران شدید در مکه (+عکس)

شمار زائران ایرانی در مکه مکرمه با احتساب پروازهای فرودگاه جده و کاروانهای اعزامی از مدینه منوره، امروز به مرز 70هزار تن می‌رسد.

بارش باران شدید در مکه (+عکس)

تعداد زائران در مکه مکرمه با احتساب عملیات امروز انتقال، 59هزار 949 نفر و مجموع زائرانی که تا کنون راهی سرزمین وحی شده اند،  69 هزار و 722 نفر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین