کد خبر: ۴۷۰۰۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

دستور برای بررسی سلامت روانی حمید صفت + عکس

حمید صفت، خواننده رپ زیر‌زمینی که متهم است در درگیری پدر‌خوانده‌اش را به قتل رسانده برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : حمید صفت، خواننده رپ زیر‌زمینی که متهم است در درگیری پدر‌خوانده‌اش را به قتل رسانده برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.

روز شنبه 28 مرداد به اتهام قتل پدرخوانده 66 ساله‌اش بازداشت شد.

حمید صفت وقتی مقابل سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل مورد تحقیق قرار گرفت، گفت که درگیری با پدرخوانده‌اش را قبول دارد، اما مرتکب قتل نشده است.


دستور برای بررسی سلامت روانی حمید صفت + عکس

حمید صفت گفت: مادرم پس از جدایی از پدرم با هوشنگ ازدواج کرد. او مغازه عتیقه‌فروشی در شهر برلین آلمان دارد. او یک ماه قبل به ایران آمد. هوشنگ مردی عصبانی و چندین‌بار مادرم را کتک زده بود. او آخرین‌بار مادرم را مقابل دو نفر از مهمان‌هایش کتک زده بود تا اینکه صبح حادثه برادرم از امریکا با من تماس گرفت و موضوع را به من خبر داد. آن روز به خانه آنها رفتم و به هوشنگ اعتراض کردم که او ناراحت شد و همین موضوع باعث درگیری ما شد.

حمید صفت متهم پرونده همزمان با ادامه تحقیقات، صبح دیروز به دستور قاضی منافی‌آذر برای بررسی صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در زمان حادثه به پزشکی قانونی معرفی شد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین