کد خبر: ۴۷۰۲۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/شکست سنگین قادریان مقابل نفر پنجم اروپا

نمایندگان اوزان۵۹ و ۶۶ کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفان به برتری رسیدند اما یوسف قادریان در وزن ۸۰کیلوگرم با نمایشی ضعیف در همان دور نخست شکست سنگینی را متحمل شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، رقابت‌های ۴ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است،نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۹ کیلوگرم که ۳۰کشتی گیر حضور دارند مهرداد مردانی در دور نخست مقابل فیروز توختایف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید که با اخطارهای کم‌کاری حریف ازبک به دست آمد.

وی در دور بعد با برنده همت رستم از ترکیه و دیچر تورو کاستاندا از کلمبیا مبارزه خواهد کرد. در گروه مردانی یون وون چول قهرمان جهان از کره شمالی حضور دارد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل سوسلان دائوروف، نفر سوم ۲۰۱۷ اروپا از بلاروس به پیروزی رسید. وی در دور دوم با کنستانتین استاس از بلغارستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۳۶ نفر به روی باسکول رفته‌اند.
 

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۹ نفر حضور دارند، یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان در دور اول مقابل ماکسیم مانوکیان از ارمنستان که بهترین عنوانش پنجمی بازی‌های اروپایی است با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک شکست خورد.قادریان برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر حضور رقیبش در دیدار فینال باشد در غیر اینصورت از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

مانوکیان در دور دوم به مصاف آلکس کسیدیس، دارنده مدال‌های طلا و نقره زیر 23 سال اروپا از سوئد خواهد رفت.

قادریان که مدال برنز جهان در سال ۲۰۱۵ را در کارنامه خود دارد،سال گذشته و در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۶ که در اوزان ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم به عنوان اوزان غیرالمپیکی برگزار شد نیز نمایش بسیار ضعیفی داشت و با باخت در همان دور نخست حذف شد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار می کند و در صورت گذر از سد این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان  لورنتز از فرانسه و هیکی نابی از فنلاند کشتی می گیرد. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست این رقابت‌ها که دیروز(دوشنبه) برگزار شد،محمد علی گرایی در وزن ۷۱ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم و حسین نوری در وزن ۸۵ کیلوگرم به مدال برنز جهان رسیدند و سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی جهان نرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین