کد خبر: ۴۷۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

مضحک‌ترین مصدومیت‌های ورزشکاران + عکس

شنبه نیکولای مولر، بازیکن تیم هامبورگ در خوشحالی بعد از گل ACL پای خود را پاره کرد و دچار آسیب‌دیدگی‌ شدید شد. در تاریخ ورزش، آسیب‌دیدگی‌های دیگری هم وجود داشته‌اند که به گونه‌ای مضحک بوده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا، بعد از آن که نیکولای مولر، بازیکن تیم فوتبال هامبورگ با شادی پس از گل عجیبش، باعث مصدومیت خود شد و حالا مجبور است چند ماه از میادین دور باشد، توجه علاقه‌مندان ورزش به این موضوع جلب شد که در تاریخ ورزش، چند نمونه می‌توان یافت که مصدومیت یک ورزشکار، به این شکل مضحک باشد. یورو اسپورت ۱۰ آسیب‌دیدگی‌ مضحک تاریخ ورزش را به این شکل آورده است:

۱۰. کیم کلایسترز:

کیم کلیسترز

بسیاری کلایسترز را با قهرمانی او در مسابقات اپن استرالیا در سال ۲۰۱۱ می‌شناسند. با این حال در همان سال، چند ماه بعد از قهرمانی، کلایسترز نتوانست در مسابقات اپن فرانسه پیروز شود زیرا از ناحیه پا مصدوم شد. دلیل مصدومیت، پیچ خوردن پای او در مراسم ازدواج پسر خاله‌اش بود.

۹. داریوس وسل:

داریوس وسل

داریوس وسل فوروارد سابق تیم منچسترسیتی در زمان فعالیت خود در انگلستان یک تاول خونی زد. او سال ۲۰۰۷ تلاش کرد که این تاول را تخلیه کند و همین کار باعث شد که او مدت طولانی نتواند بازی کند.

۸. رابی گینپری:

رابی گینپری

رابی گینپری، تنیسور آمریکایی، در زمان دوچرخه‌سواری به زمین خورد. دلیل به هم خوردن تعادل او پریدن یک سنجاب جلوی دوچرخه‌اش بود. دست گینپری به همین دلیل شکست و نتوانست مدتی بازی کند.

۷. دیوید باتی:

دیوید باتی

باتی فوتبالیست تیم انگلستان در زمانی که در تیم لیدزیونایتد بازی می‌کرد دچار شکستگی مچ پا شد. دلیل این شکستگی رد شدن دختر دو ساله‌ او با سه چرخه از روی پای او بود!

۶. گلن مک گرات:

گلن مک گرات

مک گرات، بازیکن کریکت تیم استرالیا در سال ۲۰۰۵ در یک بازی حساس با تیم انگلیستان پایش بر روی توپ رفت. او لیز خورد و به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از بازی خارج شد. همین امر باعث باخت استرالیا و قهرمانی انگلیس شد.

۵. ایین گریگ:

گریگ بعد از مسابقات ایالتی در سال ۱۹۸۳ زمانی که در خانه‌اش استراحت می‌کرد به دلیل شکستن کلید در قفل در خانه نمی‌توانست خارج شود و مجبور شد از پنجره بیرون برود. او در این اتفاق از ارتفاع ۱۸ فوتی به پایین پرت شد و مچ پایش شکست.

۴. لیونل سیمونز:

لیونل سیمونز ، بسکتبالیست تیم سکرمنتو که به بازی‌های ویدیویی اعتیاد داشت به دلیل درد در انگشتانش بر اثر بازی کردن بیش از حد نتوانست مدت طولانی در مسابقات شرکت کند!

۳. کرک براد فوت:

کرک براد فوت

این فوتبالیست اسکاتلندی در باشگاه کیلمارناک فعالیت داشت. او به دلیل پخش شدن تخم مرغ بر روی صورتش مصدوم شد! براد فوت در سال ۲۰۰۹ تخم مرغ را در داخل مایکروفر قرار داد تا آن را بپزد اما زمانی که در مایکروفر باز شد، تخم مرغ بر روی صورت او پاشید و او به دلیل این اتفاق به بیمارستان منتقل شد.

۲. مایکل جردن:

مایکل جردن

مایکل جردن، بسکتبالیست مشهور، زمانی که در باهاماس در تعطیلات به سر می‌برد، انگشت دست خود را با یک دستگاه برش سیگار برید. او چندی بعد از این اتفاق بازنشسته شد. بسیاری می‌گویند که این اتفاق در بازنشستگی او تاثیر داشته است.

۱. ریچارد رایت:

ریچارد رایت

رایت دروازه‌بان تیم منچسترسیتی در زمان گرم کردن بدنش نزدیک تیر دروازه‌ استادیوم استنفورد بریچ مصدوم شد. دلیل مصدومیتش برخورد کردن با یک تابلوی هشدار بود. روی این تابلو نوشته بود: "نزدیک تیر دروازه‌ بدن را گرم نکنید!"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین