کد خبر: ۴۷۰۲۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

سومین شکست استقلال/ناامید کننده و بی‌خطر

تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران برابر پدیده مشهد دو بر صفر شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، در آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

برای پدیده در این دیدار محمد قاضی در دقیقه ۱۵ و حسین مهربان در دقیقه ۷۳ گلزنی کردند.

نیمه نخست

دقیقه ۳: سید عبدالله حسینی پشت محوطه جریه استقلال صاحب توپ شد و با ضربه پای راست دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: محمد قاضی روی پاس خوب یاران پدیده پشت قوس محوطه جریمه صاحب توپ شد و در ادامه با ضربه پای چپ دروازه رحمتی را هدف قرار داد که توپ این بازیکن دور از دستان رحمتی درون دروازه استقلال جای گرفت.

دقیقه ۱۸: روی اشتباه مرادوند، حسن بیت سعید صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه پدیده پاس رو به عقبی برای داریوش شجاعیان ارسال کرد که این بازیکن نتوانست ضربه ای به سمت دروازه بزند و توپ به اوت رفت.

دقیقه ۳۲: سانتر عالی داریوش شجاعیان از سمت راست روی دروازه پدیده فرصت بسیار خوبی برای علی قربانی ایجاد کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن با دخالت شهاب گردان به کرنر رفت.

دقیقه ۳۴: این بار امید نورافکن پشت محوطه جریمه پدیده فرصت شوت‌زنی به دست آورد آورد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه۴۶: در آغاز نیمه دوم بازی شاگردان مهاجری فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه استقلال به دست آوردند. در حالی که امین قاسمی نژاد با رحمتی تک به تک شده بود نتواست از این فرصت استفاده کند تا دروازه‌بان استقلال توپ را مهار کند.

دقیقه ۴۷: حرکت خوب حسن بیت سعید جلوی دروازه پدیده و ارسال این بازیکن روی دروازه برای داریوش شجاعیان، فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرده بود اما ضربه شجاعیان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸:روی یک ضد حمله توسط یاران پدیده محمد قاضی از پشت محوطه جریمه با پای چپ دروازه استقلال را هدف قرار داد که شوت این بازیکن را رحمتی دفع کرد و در ادامه هم شاگردان مهاجری نتوانستند کاری از پیش ببرند.

دقیقه ۷۲: کار خوب شاگردان منصوریان دروان محوطه جریمه پدیده و پاس رو به بیرون برای مهدی قائدی فرصت بسار خوبی برای شوت زنی این بازیکن ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: پاس در عمق برای حسین مهربان او را با مهدی رحمتی تک به تک کرد و در ادامه این بازیکن با یک بغل پای ساده برای دومین بار دروازه استقلال را باز کرد.

در ادامه استقلال نتوانست گل‌های خورده را جبران کند و با شکست به تعطیلات رفت.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، امید نورافکن (سرور جباروف ۵۶)، داریوش شجاعیان، مجتبی جباری ( فرشید اسماعیلی ۵۵)، حسن بیت سعید و علی قربانی (مهدی قائدی ۶۹)

ترکیب پدیده: شهاب گردان، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد ( حسین مهربان ۴۸)، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین