کد خبر: ۴۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

دیدار معاون ظریف با خانواده امام موسی صدر/عکس

معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران با خانواده امام موسی صدر در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این دیدار که عصر امروز ۳۱ مرداد ماه در دفتر موسسات امام صدر در شهر بیروت برگزار شد، حسین جابری انصاری‌، معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه ایران؛ محمد فتحعلی، سفیر ایران در لبنان و دیگر اعضای هیئت ایرانی عصر امروز ۳۱ مرداد ماه با سیده رباب صدر، خواهر امام موسی صدر و سید صدرالدین صدر، فرزند ارشد امام حضور داشتند.

خانواده امام موسی صدر در این دیدار از تلاش‌ها و پیگیری‌های پرونده و فشارهایی که در این مسیر وجود دارد گفتند و دیپلمات‌های ایرانی را در جریان آخرین تحولات پرونده ربودن امام موسی صدر قرار دادند.

دیدار معاون ظریف با خانواده امام موسی صدر

آنها همچنین تاکید کردند که با وجود پیگیری و تلاش‌های رهبران لبنان، این فعالیت‌ها برای به نتیجه رسیدن پرونده کافی نیست و باید فعالیت‌های بیشتری صورت بگیرد تا امام موسی صدر و دو همراهش آزاد شوند.

جابری انصاری، معاون وزیر امور خارجه ایران نیز در این دیدار از نقش امام صدر در لبنان گفت و تاکید کرد که حضور امام موسی صدر نقش مهمی در ساخته شدن و پیشرفت مردم لبنان داشته است.

او همچنین عنوان کرد که به زودی جلسه‌ای برای بررسی و پیگیری بیشتر پرونده ربودن امام موسی صدر از طرف ایران تشکیل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین