کد خبر: ۴۷۰۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

بخشش یک اعدامی در ایلام

معاون قضایی در امور شورای حل اختلاف دادگستری ایلام گفت: یکی از زندانیان محکوم به قصاص در این استان با رضایت شاکیان از مرگ رهایی یافت.
آفتاب‌‌نیوز : علی اکرم داودی نیا در گفتگو با مهر اظهار داشت: برقراری صلح و سازی در پرونده های قتل عمد بدون سبق و سابقه تصمیم برای قتل در دستور کار دادگستری استان بوده و بر اساس بررسی ها ۶۴ فقره پرونده در این زمینه در شعب اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب ایلام وجود دارد.

وی یاداور شد: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون زمینه برقراری صلح و رضایت شش نفر از مجرمان محکوم به قصاص در استان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: این توفیق در نتیجه همراهی بزرگان ، معتمدین و ریش سفیدان ایلام و طوایف مختلف با مجموعه دادگستری استان حاصل شده است.

داودی نیا تاکید کرد: روز گذشته نیز در نتیجه رایزنی های صورت گرفته زمینه رهایی یک نفر که محکوم به قصاص بود در استان حاصل شد.

وی یاداور شد: این زندانی به مدت ۲ سال است که به جرم قتل در زندان بسر می برد که پس از پیگیری های مکرر و تلاش رایزنی شورای حل اختلاف زندان مرکزی ایلام و جلب رضایت اولیای دم مورد بخشش خانواده مقتول قرار گرفته و از چوبه دار نجات یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین