کد خبر: ۴۷۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

وعده تارتار پیش از بازی با استقلال خوزستان

سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم گفت: اگر فردا استقلال خوزستان را شکست دهیم و به صدر جدول برسیم به اردوی تیم ملی می‌روم و راجع به بازیکنانم با شخص کی‌روش صحبت می‌کنم چون بازیکنانم استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم بسیار جوانی داریم و به آن تیم جوان سال گذشته بازیکنان باتجربه‌ای هم اضافه کرده‌ایم. رفاقت حرف اول را می‌زند و سختی کشیدن و موفقیت به ترتیب رمزهای دوم و سوم تیم ما هستند. شعار امسال ما  رفاقت، ریاضت و سعادت است که خدا را شکر تاکنون توانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: البته بسیار زود است که بخواهیم خودمان را تیم موفقی بدانیم چرا که فعلا اول راه هستیم و باید خیلی بیشتر از اینها سختی بکشیم تا بتوانیم در پایان سال موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم افزود: اگر به نتایج نگاه شود می‌توان پیش‌بینی کرد که امسال بازی‌های آسانی نداریم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که سپیدرود رشت از سپاهان امتیاز بگیرد و پدیده که هفته قبل برابر استقلال خوزستان به تساوی رسیده بود بتواند در آزادی استقلال را شکست دهد.

تارتار خاطرنشان کرد: امسال هم تقریبا تیم‌ها خوب بسته شده‌اند و به این صورت نیست که یک تیم سقوطش از قبل مشخص باشد. سال سختی را پیش‌بینی می‌کنم و باز هم می‌گویم هنوز اتفاقی برای تیم ما نیفتاده است و راه سختی در پیش داریم. البته در بازیکنانمان چیزهایی می‌بینم که می‌تواند ما را به آینده امیدوار کند.

وی درباره دوندگی بسیار تیمش نیز گفت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که خیلی زود شروع کردیم و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم که جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم. همچنین یک مربی بدنساز خوب داریم، ضمن این که بازیکنان جوانی داریم که همین جوان بودن به دویدن بیشتر تیم کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم درباره بازیکنان جدیدی که به تیمش اضافه شده‌اند، بیان کرد: ارسلان مطهری کارش تمام شده و با ما است. بازیکن خارجی‌مان هم مشکل کاری دارد که فکر می‌کنم برای بازی‌های آینده او را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش ویسی اعلام کرد که شناخت خوبی از بازیکنان خط حمله پارس جنوبی دارد. تارتار در این باره گفت: حرف ویسی برای من کاملا محترم است و قطعا بازیکنان ما را می‌شناسد، همان طور که ما هر چهار بازی گذشته این تیم را آنالیز کرده‌ایم. استقلال خوزستان تیمی جوان و بی‌پروا است در عین حال که می‌تواند خطرناک باشد آسیب‌پذیر هم است. ما با آمادگی کامل برابر آنها بازی می‌کنیم و هدف‌مان کسب سه امتیاز است. تیم ویسی قابل احترام است و ویسی از آن دسته مربیانی است که مانند خودم عاشقانه کار می‌کند و برایش مهم نیست در چه تیمی کار می‌کند. این تجربه گران‌بهایی است که ما مربیان جوان در حال به دست آوردنش هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پارس جنوبی مشکل مالی دارد؟ گفت: مطمئنم با مدیریت خوب آقای رضاییان و اعضای هیات مدیره مانند سال گذشته هیچ مشکل مالی نخواهیم داشت و تنها تیمی هستیم که به هیچ بازیکنی بدهی نداریم و ما مربیان نیز هیچ طلبی از باشگاه نداریم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پاس جنوبی جم در پایان درباره دعوت نشدن بازیکنانش به اردوی تیم ملی، بیان کرد: باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت ولی بازیکنان من استحقاق داشتند که در تیم ملی حضور داشته باشند چرا که در حال حاضر جایگاه بسیار مناسبی در جدول داریم و قطعا این تیم نمی‌تواند این نتایج را همین‌طور به دست آورده باشد. ما بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و اگر ان‌شاءالله فردا بتوانیم با دست پر از اهواز خارج شویم و صدرنشین شویم، قطعا هفته آینده به اردوی تیم ملی می‌روم و راجع به بازیکنانم با شخص کی‌روش صحبت می کنم چون فکر می‌کنم در حق بازیکنان ما اجحاف شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین