کد خبر: ۴۷۰۶۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

واکنش جنتی به لطیفه‌ها درباره خودش

عباسعلی کدخدایی به لطیفه‌هایی که درباره آیت‌الله جنتی ساخته شده، واکنش نشان داد. پیش از او، یک بار مرحوم شجونی هم به این ماجرا اشاره کرده بود. کدخدایی در میان اعضای شورای نگهبان نزدیکی و صمیمیت خاصی با آیت‌الله جنتی دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
«کنار رفتن سخنگوی قبلی و بازگشت دوباره کدخدایی به سمت سخنگویی هم دقیقا به همین علت بود؛ نکته‌ای که هر دو سخنگوی فعلی و قبلی هم به آن اذعان کرده‌اند. نجات‌الله ابراهیمیان منکر اختلاف سلیقه خود با دبیر فعلی نشده و گفته بود در زمان کوتاهی که در شورای نگهبان بوده، فرصتی برای ایجاد صمیمیت با آیت‌الله جنتی پیدا نکرده بود. کدخدایی در گفت‌وگویی که با سایت خبرآنلاین داشت، در پاسخ به این سؤال که با توجه به ارتباط و علاقه‌‌ای که بین شما و آیت‌الله جنتی وجود دارد، آیا پیش آمده لطیفه‌هایی را که در مورد ایشان هست، منتقل کنید، گفته است: «بله خدمتشان می‌برم.»

او درباره واکنش آیت‌الله جنتی هم گفته است: «از جهت ظاهری که ایشان لبخند می‌زنند و اشکالی ندارد. از جهت واقعی، گاهی بقیه انتقاد می‌کنند که چرا ایشان به این لطیفه‌ها واکنش نشان نمی‌دهند و ایشان جواب می‌دهد که این اجر انسان را اضافه می‌کند؛ چرا ناراحت هستید. اجازه دهید چند نفر هم نسبت به شما تهمت بزنند و دروغ بگویند. به نظرم این نگاه هم در ایشان هست که حالا کسی صحبتی کرده یا تهمت و دروغی بوده اما موجب ارتقای جایگاه معنوی ایشان می‌شود. واقعا نگاه ایشان همین است.»

پیش از او، جعفر شجونی هم در گفت‌وگویی که با رضا رشیدپور داشت، به ماجرای لطیفه‌هایی با محوریت آیت‌الله جنتی اشاره کرده و گفته بود: «یک بار آقای جنتی مرا دید و گفت شجونی تو کجایی من مواضع تو را که می‌خوانم، خوشم می‌آید. گفتم آقای جنتی من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می‌کنم. گفتم من از شما هم دفاع می‌کنم. گفت «از من؟ مگر درباره من چه می‌گویند که تو از من دفاع می‌کنی؟» گفتم می‌گویند ... .»

منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
1
3
فارغ از اینکه آقای جنتی آدم خوبی هستند یا نه مسخره کردن دیگران گناه بزرگی است. سن و سال دست خداست. علیرغم اختلاف عقیده زیادی که با ایشان دارم هیچ وقت جک هایی که مربوط به ایشان است فوروارد نمی کنم. این مساله را دون شان خود می دانم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین