کد خبر: ۴۷۰۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تا دو سال آینده بیش از ۴۰ درصد کل هزینه‌های تبلیغات در جهان صرف تبلیغ در فضای مجازی می‌شود و از تبلیغ در تلویزیون پیشی می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
اونوقت رئیس صداوسیما میگه اینترنت صهیونیستیه ناراحت میشیم، درک کنید بنده خداهارو!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
x