کد خبر: ۴۷۱۱۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

جمشید مشایخی: من از کسی واهمه ندارم یکبار یک تیر می زنم تو مخت و تمام!

پس از جنجال‌هایی که صحبت‌های جمشید مشایخی در جشن انجمن منتقدان به وجود آورد، این بازیگر پیشکسوت با حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را در مورد اتفاقات اخیر ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

جمشید مشایخی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره حواشی جشن منتقدان توضیحاتی را ارائه کرد. او با تاکید بر اینکه صحبت‌های او در جشن منتقدان دفاع از بازیگران سینما بوده است،‌ از توجه بیش از حد نویسندگان و منتقدان به یک بازیگر سینما انتقاد کرد. این بازیگر پیشکسوت همچنین ادعاهای یکی از روزنامه‌ها درباره کار شکنی‌های عزت الله انتظامی و علی نصیریان برای کم کردن نقش او در فیلم «قیصر» را تکذیب کرد.

 جمشید مشایخی با حضور در برنامه «من و شما» درباره حواشی صحبت هایش در جشن منتقدان گفت:
«امروز پشیمانم از این رک گویی. برای اینکه سالها عده ای من را می شناسند چطور یک بار وقتی یک حرف منطقی و درست می گویم همانها پشت می کنند به آدم. رک گویی فایده ندارد. شخصی گفته مشایخی را دعوت نکنید پیر شده. بگویید تا امروز چه حرفی را از من شنیدید که  قبول نداشتید. چطور ممکن است کسی بدون اینکه من را بشناسد این حرف ها را بزند. من خدمت گذار انجمن بازیگران هستم. شما از من انتظار دارید از حقوقشان دفاع کنم. حرف منطقی زدم. من از بازیگران خوب این مملکت دفاع کردم. آن جوانی که وارد بحث ما می شود من را نمی شناسد. بعد از انقلاب هم من خدمتگذار اهالی تئاتر شدم. آن زمان آیا کسی اخراج شد؟»

مشایخی همچنین در واکنش به ادعاهای یکی از روزنامه‌ها در مورد اختلافات خود با عزت الله انتظامی و علی نصیریان گفت:
«همه این مطالبی که منتشر شده دروغ است. نوشتند نصیریان و انتظامی گفته‌اند نقش مشایخی را در فیلم «قیصر» کم کنند. اصلا «قیصر» ربطی به آنها نداشته اصلا آنها با اقای شباویز ارتباطی نداشتند این مزخرفات چیست می نویسید؟ من همینجا جلوی ملت بزرگ ایران می گویم در جشن نویسندگان گفتم قلم شما را مولانا و حافظ و فردوسی به دست گرفتند و به نویسندگان و منتقدان احترام گذاشتم ایا در جوابش باید این کار را می کردند و دروغ درباره من می نوشتند؟»

 این بازیگر پیشکسوت در ادامه صحبت‌هاش توضیح داد:
«جمشید مشایخی همیشه راست گفته من از کسی واهمه ندارم. من یک بار یک تیر می زنم تو مخت و تمام. من واقعیت را گفتم. اگر حرفی را زدم دلیلش این بود که ما این همه بازیگر توانا داریم اما همه اش صحبت یک نفر می‌شود. هیچ وقت هیچ مدعی نمی تواند نظر من را عوض کند نظر من تا زنده هستم همین است. حرفم را زدم درست هم گفتم دنبال هم نمی کنم.»

مشایخی همچنین در واکنش به یکی از پست‌های اینستاگرامی محمود گبرلو که در آن نوشته بود پیشکسوتانی همچون مشایخی به دلیل کهولت سن ممکن است در جشن‌ها و مهمانی‌ها حرف‌هایی بزنند که برازنده‌شان نباشد گفت:
«دروغ نگو آقای گبرلو. تو جمشید مشایخی را نمی شناسی. شما کی هستی؟ جمشید مشایخی کی بی ربط حرف زده؟ شما کجایی اقا. من حرفم را می زنم.  دروغ ننویسد. مرد باشید. این قلم حرمت دارد و برای قلم تان ارزش قایل باشید.»


منبع: cinema-daily.ir

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
3
2
پیری وهزار درد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
2
توهين به بزرگان درهررشته اي بي معرفتي ونمك نشناسي است وعقوبت بدي داردكه متاسفانه به آن دچاريم ولي ازپررويي به روي خودمان نمي آوريم. حرمت بزرگان چندسالي است كه فداي پول ومقام شده است ......واي برما واي برما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
2
2
اقایمشایخی با این کارها خودت را بیشتر خراب نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
1
1
به نظر من اقای مشایخی مرد بزرگیه تو بعضی از کارهای علی حاتمی نقش اصلی مال ایشون بوده
رضا تفنگچی هزار دستان و ...
من همیشه برای ایشون ارزش قائلم
و خیلی دوسشون دارم.
وقتی که بمیره حالا یاد بود بگیرید چه فایده باید الان بهش احترام گذاشت
این جوان هایی که الان دارند حرف می زنند اون موقع که اقای مشایخی تو فیلم قیصر و غیره فیلم بازی می کرد اصلا به دنیا نیومده بودند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین