کد خبر: ۴۷۱۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

حمله با چاقو در ترمینال جنوب؛حادثه تروریستی بود؟!

معاون عملیات اورژانس تهران گفت: بر اثر حمله فردی در ترمینال جنوب تهران یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون عملیات اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار گفت: بر اثر حمله فردی مسلح به چاقو در ترمینال جنوب تهران یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. وی در ادامه گفت: هر سه فرد مورد حمله قرار گرفته حادثه ترمینال جنوب به بیمارستان بهارلو تهران منتقل شده‌اند و متاسفانه یک نفر به علت وخامت حالش جان خود را از دست داد.رئیس پلیس تهران بزرگ در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان گفت: حادثه ترمینال جنوب تروریستی نیست و این حادثه نزاع بین چند نفر بود.چ

حمله با چاقو در ترمینال جنوب؛حادثه تروریستی بود؟!

سردار رحیمی در ادامه گفت: متهم حادثه دستگیر و در اختیار پلیس است.

سرهنگ مرادی در گفتگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان با اشاره به وقوع درگیری در پایانه جنوب گفت: در این درگیری یک شهروند کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

رئيس مركز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت ۱۷ عصر امروز سه شنبه هفتم شهریورماه فردی به نام "الف. ف" ۳۲ ساله که از صبح برای تهیه بلیط به پایانه جنوب مراجعه کرده و پس از ساعت‌ها موفق به تهیه نشده بود، با کارکنان یکی از تعاونی‌های این پایانه درگیر و با چاقو به آنان حمله ور می‌شود.

حمله با چاقو در ترمینال جنوب؛حادثه تروریستی بود؟!


وی افزود:در این درگیری مرد مسافر سه نفر را مصدوم کرد که یکی از این سه نفر که مردی ۴۰ ساله بود به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بهارلو منتقل که علی رغم تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ مرادی بیان داشت: به دنبال این درگیری و با حضور سریع و به موقع ماموران کلانتری ضارب دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
0
تو فیلم معلومه جوجه بوده ...........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین