کد خبر: ۴۷۱۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

اظهارات رئیسی در جمع روحانیون شیعه و سنی زاهدان+عکس

تولیت آستان قدس رضوی گفت: روحانیون شیعه و سنی در کسوت دین و بصیرت آفرینی، علما، مرزبانان دین و ارز‌ش‌های الهی باید تهدیدها و فتنه‌ها را بشناسند.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر دیروز در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با تولیت آستان قدس رضوی دیدار کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم اظهار کرد: روحانیون شیعه و سنی در کسوت دین و بصیرت آفرینی، علما، مرزبانان دین و ارز‌ش‌های الهی باید تهدیدها و فتنه‌ها را بشناسند.

اظهارات رئیسی در جمع روحانیون شیعه و سنی زاهدان+عکس

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان وحدت شیعه و سنی را نمی‌خواهند، راهبرد آنها در راستای تفرقه و راهبرد ما در کشور ایجاد وحدت و اخوت بیشتر بین اقوام و مذاهب مختلف است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: برای پیشبرد کشور نیازمند وحدت و انسجام ملی هستیم، سیره امام رضا (ع) و سایر امامان معصوم در راستای وحدت و عدالت اجتماعی بوده و آنها بهترین راهنمای ما برای حفظ وحدت هستند.

وی بیان کرد: گره گشایی از زندگی دیگران و دگر خواهی بسیار مهم و ارزشمند است که همواره مورد تاکید ائمه معصوم بوده است.

تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: توجه به دیگران و دگرخواهی در پرتو خداخواهی سرلوحه همه انسان‌هها باید قرار داشته باشد، فقر زیبنده نظام اسلامی نیست.

رئیسی افزود: باید از ظرفیت‌های خدادادی در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی برای تولید کار و اشتغال تلاش کرد، تا زندگی مردم رونق پیدا کند و فقر در جامعه زوده شود.

وی با اشاره بر 12 محور  و توصیه اصلی که مقام معظم رهبری تشریح کردند، گفت: دولت مردان این 12 توصیه رهبری انقلاب را سرلوحه کار قرار دهند تا رونق اقتصادی مردم را شاهد باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مسؤولان ادامه داد: شهدای ما قبل از اینکه شهید باشند، کریم هستند، باید قبل از اینکه دارا باشید بخشنده باشید، باید دستگیر و کمک حال مردم باشید.

وی گفت: باید از ظرفیت جوانان در تولید کار و اشتغال استفاده کرد علما رمز مصون سازی انقلاب هستند، نگهبانان فکر و اندیشه جامعه هستند باید با تمام وجود از فکر و اندیشه و اخلاق و ارزش‌های الهی مراقبت‌ شود.

رئیسی بیان کرد: هجوم دشمن بسیار سهمگین است، باید بسیار هوشیار بود و از ارزش‌ها دفاع کرد و جز پناه بردن به دین راهکاری وجود ندارد.

اظهارات رئیسی در جمع روحانیون شیعه و سنی زاهدان+عکس

وی افزود: باید در این استان به سمت توسعه یافتگی حرکت کنیم که انسجام و اتحاد رمز رسیدن به توسعه یافتگی در زمینه های مختلف است، عدالت اجتماعی را در عمل به مردم بچشانید.

وی گفت: همه دولت ها تلاش کنند تا اقتصاد مردم رونق پیدا کند، معروفات در جامعه گسترش پیدا کرده و منکرات از جامعه رخت ببندد.

تولید آستان قدس رضوی ادامه داد: در حوزه مسائل فرهنگی و خدمت رسانی و گره گشایی از مردم در این استان تا حد توان کمک خواهیم کرد، البته کار اصلی را دولت باید انجام دهد اما ما هم در کنار دولتمردان هستیم برای بهبود زندگی مردم هستیم.


منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین