کد خبر: ۴۷۲۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵

آخرین تلاش های بارسلونا برای جذب بازیکن/ گریزمان در فهرست جدید آبی اناری‌ها

بارسلونا در صورت ناکامی در جذب فیلیپه کوتینیو سه بازیکن دیگر را مد نظر قرار داده است که مهاجم اتلتیکومادرید یکی از آن هاست.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، بارسلونا یک پلن B  اضطراری برای مخالفت احتمالی باشگاه لیورپول با فروش فیلیپه کوتینیو قرار داده است. سه بازیکن مورد نظر پائولو دیبالا (یوونتوس)، آنتوان گریزمان(اتلتیکومادرید) و توماس لمار(موناکو) نام دارند.

مسئولان تیم کاتالانی با سه باشگاه ذکر شده و مدیربرنامه های آن ها (یا افراد نزدیک به آن ها) تماس برقرار کردند تا پیش از به پایان رسیدن فصل نقل و انتقالات در اسپانیا(جمعه) و اروپا (پنجشنبه) با یکی از آن ها قرارداد امضا کنند.

بارسلونا می خواهد از این طریق حضور یک بازیکن جدید را قطعی کند تا در کنار پائولینیو و عثمان دمبله به قدرت تیم بیفزاید. همچنین خواسته لیونل مسی را اجرا کند. مهاجم آرژانتینی برای این که قراردادش را تمدید کند خواستار یک بازیکن دیگر است که بتواند نبود نیمار را جبران کند. علاوه بر این ارنستو والورده (سرمربی بارسلونا) خواستار بازیکن جدید برای تقویت تیمش است.

قضیه لمار کمی عجیب است چون لیورپول قصد دارد در صورت جدایی کوتینیو این بازیکن را جایگزینش کند. لمار یکی از بهترین بازیکنان موناکو در لیگ یک فرانسه بود. آن ها در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرنانان برابر یوونتوس حذف شدند.

از طرفی مذاکره برای جذب دیبالا از چند سال پیش انجام شده است اما هر دوبار با موفقیت همراه نبوده است.  ابتدا در زمان حضورش در پالرمو و سپس پس از جدایی نیمار از بارسلونا این اتفاق افتاد. او حتی سال گذشته که نیمار قصد جدایی از بارسلونا را داشت جز گزینه های اصلی برای جایگزینی مهاجم برزیلی بود.

گریزمان نیز مد نظر بارسلونا قرار گرفته بود اما با توجه به محرومیت اتلتیکومادرید توسط فیفا از این کار منصرف شد. دو باشگاه روابط دوستانه ای با هم دارند و به همین خاطر تیم کاتالانی نمی خواست اتلتیکو را تحت فشار قرار دهد. اکنون با تغییر پیدا کردن شرایط باز هم مهاجم فرانسوی یکی از گزینه های جذب بارسا است.
گریزمان می توانست در زمان پپ گواردیولا بازیکن بارسلونا شود. او برای رئال سوسیداد بازی می کرد و باشگاه کاتالانی پیشنهاد داد در تیم B پا به توپ شود اما گریزمان قبول نکرد. به جای او الیکس سانچس با بارسا قرارداد امضا کرد.

آبی اناری ها تنها دو روز فرصت دارند از چهار بازیکن مورد نظرشان با یک مهاجم قرارداد امضا کنند. باید دید تیم اسپانیایی موفق می شود به هدفش برسد یا نه. باشگاه بارسلونا هنوز نتوانسته است یک جایگزین مناسب برای نیمار پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین