کد خبر: ۴۷۲۸۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

سلفی عجیب بهنوش بختیاری+واکنش‌ها

بعد از حاشیه‌های حضورش در جشن یک‌سالگی فارس پلاس و آشتی‌اش با تتلو خواننده زیرزمینی این بار تصویری از او در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که فارغ از حاشیه نبوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
تصویری که بهنوش بختیاری بانوی بازیگر کشورمان را در حال بوسیدن یک کودک بیمار در حالی که از خود سلفی می‌اندازد را نشان می‌دهد، آن‌هم سلفی با علی سه‌ساله که به علت بیماری نادر ژنتیکی نمی‌تواند مثل بچه‌هاى سه‌ساله دیگر راه برود و شیرین زبونى کند و براى زنده‌ماندن به دستگاه وصل است. اینکه یک بازیگر به‌عنوان الگوی جامعه به عیادت یک کودک بیمار می‌رود کاری بسیار پسندیده و قابل قبول است، اما اینکه بخواهد از این کار سوءاستفاده کرده و خدای ناکرده برای ریا دست به چنین اقدامی زده باشد به‌شدت مورد مذمت خواهد بود. حال سلفی بهنوش بختیاری با این بیمار بسیار مورد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

یکی از کاربران در این مورد توئیت کرده است: «سلفی بهنوش بختیاری با کودکی بیمار؛ پوپولیسم یا کمک به همنوع برای رضای خدا؟»

فرد دیگری نوشته است:«از مواضعش دفاع می‌کنم، اما این نحوه عکس سلفی گرفتن، اکثر کارای خوبش رو برد زیرسوال!»

شخصی نیز نوشته است:«وای بر جامعه‌ای که این خانم بیشترین تعداد فالوئر در اینستاگرام را دارد. سلفی با بچه‌ بیمار با چه هدفی؟»

یکی دیگر از کاربران گفته است:«از امثال بهنوش بختیاری در عجبم که چطور با وجود جوّ منفی نسبت به سلفی‌گرفتن با بیماران، باز هم این کار رو میکنن؟»

دیگری نوشت:«در جامعه‌ای از ریا و تزویر، یکی از سلبریتی‌های خَیرش وقتی به عیادت کودکان بیمار می‌رود، در حین بوسه‌ای ترحم انگیز، سلفی می‌گیرد!»

کاربران دیگر اینطور توئیت کرده‌اند:«یک انسان چقدر سقوط می‌کنه و واسه چنتا لایک از این کارها میکنه؟»،«ابزار و ادوات سلبریتی‌شدن؛ یک موبایل، یک سلفی، یک دردمند، همه رو قاطی می‌کنید و از احساس مردم سوءاستفاده می‌کنید»،«چه مظلومه اون مادری که برای تهیه داروی بچه‌اش(گرانترین داروی قرن) مجبوره دست به دامن هر کسی بشه...»،«سوالم از خانم بهنوش بختیاری اینه که اینجور سلفی‌ها به چه دردش میخوره؟ این اسمش پوپولیسم نیست، پس چیه؟»

البته در میان کاربران کسانی بودند که این اقدام بهنوش بختیاری را در جهت حمایت از این کودک قلمداد کنند و بگویند:«چند روز این عکس بهنوش بختیاری داره دست به دست میشه بدون اینکه بدونن این یک لایو اینستاگرامی بوده و برای حمایت از این کودک»،«همینایی که خرده میگیرن، در جریان نیستن 1میلیارد هزینه داروی بیماری sma است و جالب اینکه کار همین امثال بهنوش بختیاری 100 میلیونی جور کرده است.»

منبع: آفتاب‌یزد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
1
واقعیت این است که خانم بختیاری بیشتر به حضور آن کودک نیاز دارد تا آن کودک به حضور او.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
بعنوان یک.... کارش قابل وجیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین