کد خبر: ۴۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

استفاده از کارت شهروندی بانک شهر در کلانشهرها

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از کارت شهروندی، گفت: استفاده از این کارت در کلانشهرها از مزایای کارت شهروندی بانک شهر است.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامحسین تابش‌فر معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اینکه درسالیان اخیر استفاده از پول خرد در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای مختلف کشور مشکلات گسترده‌ای را برای شهروندان به‌وجود آورده است، گفت: خوشبختانه هم‌اکنون با استفاده از کارت شهروندی در کلان شهرها دغدغه شهروندان در این خصوص به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه کارت شهروندی بانک شهر در تمامی مراکز خرید و سامانه‌های حمل و نقل شهری کلان شهرها قابل استفاده است، افزود: هم‌اکنون این کارت در کلان شهرهایی از جمله اهواز، تهران، مشهد، تبریز، شیراز، همدان و ... توسط شهروندان استفاده می‌شود.

تابش‌فر بااشاره به مزایای کارت شهروندی بانک شهر اظهار کرد: کارت شهروندی این بانک قابلیت استفاده در کلان شهرهای مختلف را دارد و شهروندان می‌توانند در همه شهرهایی که ظرفیت استفاده از آن ایجاد شده است، از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از یک میلیون نفر از شهروندان شهر شیراز، ۳۰۰ هزار نفر در شهر همدان، ۵۰۰ هزار نفر در شهر تبریز ، ۴۰۰ هزار نفر در پایتخت و چندین هزار نفر از شهروندان سایر شهرها از این کارت استفاده می‌کنند.

تابش‌فر با تاکید بر اینکه بانک شهر با ارائه و توسعه کارت شهروندی، رضایت مردم و تامین بهداشت از طریق حذف مبادله مستقیم پول را دنبال می‌کند، گفت: این کارت توانسته به فرآیندهای مالی خرد سرعت ببخشد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و فناوری اطلاعات بانک شهر گفت: توسعه کارت‌ شهروندی در سراسر شهرهای کشور یکی از برنامه‌های مهم این بانک در راستای مدیریت پول خرد است‌.

تابش‌فر بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک استفاده از خدمات کارت شهروندی در تمامی حوزه‌های خدماتی و به ویژه حوزه حمل ونقل عمومی شهرهای کوچک نیز توسعه یابد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین