کد خبر: ۴۷۳۱۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

آبروی برباد رفته پرستو دختر نوجوان تهرانی در دوستی با پسر دانشجو + عکس

دانشجوی رشته معماری پس از آشنایی با دختر نوجوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام سناریوی شیطانی را به اجرا رساند.
آفتاب‌‌نیوز : دانشجوی رشته معماری پس از آشنایی با دختر نوجوان در شبکه اجتماعی اینستاگرام سناریوی شیطانی را به اجرا رساند.

آبروی برباد رفته پرستو دختر نوجوان تهرانی در دوستی با پسر دانشجو  + عکس

رسیدگی به پرونده این تعرض اواخر اسفند پارسال در پی شکایت دختر 16 ساله‌ای به نام «پرستو» آغاز شد. این دختر نوجوان با حضور در اداره آگاهی تهران به مأموران گفت: «چند ماه پیش با پسر جوانی از طریق اینستاگرام آشنا شدم تا اینکه یک روز این جوان به بهانه اینکه می‌خواهد مرا ببیند و درخواست ازدواج کند جلوی در خانه‌مان آمد. وقتی فهمید مادرم در خانه نیست و تنها هستم وارد منزل شد و با فریب و نیرنگ به من تجاوز کرد.

ضمناً این جوان عکس‌های خصوصی‌ام را از طریق هک کردن صفحه مجازی‌ام در اینترنت منتشر کرده و باعث از بین رفتن آبرویم شده است.»

با طرح این شکایت، مأموران پسر جوان را بازداشت کردند و سرانجام صبح دیروز محاکمه این متهم که همچنان در بازداشت بسر می‌برد در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت – مستشار دادگاه – پشت درهای بسته آغاز شد.
در ابتدای جلسه دختر نوجوان در جایگاه ایستاد و با طرح شکایت از متهم، خواستار اشد مجازاتش شد.

سپس متهم در برابر دادرسان دادگاه ایستاد و در دفاع از خود گفت:« من که 18 سال سن دارم از طریق اینستاگرام با پرستو آشنا شدم. قبول دارم که با او رابطه داشته‌ام اما این رابطه که تعرض نبوده چراکه با رضایت خودش انجام گرفت و الان هم بشدت پشیمان هستم.»
در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدارک پزشکی قانونی این پسر جوان را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه کردند و به اتهام زنای غیرمحسنه به یکصد ضربه تازیانه و 2 سال تبعید محکوم کردند.

در پایان محاکمه قاضی «تولیت» از والدین خواست به صورت غیرمستقیم بر رفتار فرزندان نوجوان و جوان خود کنترل داشته باشند و آنها را در خانه تنها رها نکنند. به گفته وی، پرستو که فرزند طلاق است ساعت‌ها تنها در خانه به سر می‌برد و در نهایت با فریب خوردن از سوی این متهم مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
خطای دختر چی شد پس ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین