کد خبر: ۴۷۳۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

پدرزن سابقم به زن دومم نظر داشت به او هشدار دادم گوش نداد تا اینکه.....+ عکس

با شکسته شدن حکم قصاص صاحب یک مزون لباس عروس که پدرزن سابقش را کشته و جنازه وی را مثله کرده در دیوان عالی کشور این مرد دیروزبرای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز : با شکسته شدن حکم قصاص صاحب یک مزون لباس عروس که پدرزن سابقش را کشته و جنازه وی را مثله کرده در دیوان عالی کشور این مرد دیروزبرای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از سیزدهم اسفند 91 به دنبال ناپدید شدن مرد 80 ساله ای به نام صالح در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد که از ناحیه پا معلولیت داشت سه روز قبل از خانه اش خارج شده و دیگر بازنگشته است. تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد سالخورده آغاز شده بود که پلیس دریافت وی با داماد سابقش به نام محمد جواد که معتاد است رفت و آمد داشته است. این مرد 52ساله تحت باجویی قرار گرفت اما ادعا کرد از سرنوشت پدرزن سابقش بی خبر است تا اینکه بیست و سوم شهریور 92 لب به اعتراف گشود و به قتل پیرمرد بیمار به خاطر طلب 20میلیون تومانی اش اعتراف کرد.

این مرد در بازجویی های بعدی ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: چون پدرزن سابقم معتاد بود با هم رابطه خوبی داشتیم و او برای مصرف مواد مخدر به کارگاه تولیدی لباس عروس که داشتم می آمد. بعد از جدایی از همسر اولم دوباره ازدواج کرده بودم. پیرمرد به تولیدی ام آمد و سه شبانه روز را آنجا ماند تا مواد مصرف کند اما متوجه شدم به زن دومم نظر دارد. به او تذکر دادم اما گوشش بدهکار نبود تا اینکه آخرین بار متوجه نیت شوم او شدم و پیرمرد را هول دادم که سرش به زمین خورد. او بیهوش شده بود که از براد ربزگم محمد مهدی کمک خواستم اما کار از کار گذشته بود. جنازه را یک هفته در انباری مزون لباس عروس نگه داشتم اما چون متعفن شده بود با کمک برادرم آن را مثله کردیم و در کاور های لباس عرس پیچدیم و در چند خیابان تهران رها کردیم.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد برادرش نیز بازداشت شد اما تلاش پلیس برای پیدا کردن بقایای جنازه بی نتیجه ماند.

با گذشت سه سال و نیم از جنایت این مرد و برادرش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه یکی از دختران قربانی گفت: شوهر سابق خواهرم بارها ما را تهدید به مرگ کرده و گفته بود از خانواده مان انتقام می گیرد. او به همین خاطر پدرمان را کشت. بعد از این ماجرا خواهرم که همسر سابق محمد جواد بود به خاطر شدت شوک و ناراحتی سکته کرد و جان سپرد. من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم و برای محمد جواد قصاص می خواهم.

سپس محمد جواد که سه سابقه شرارت و جعل و درگیری در پرونده اش دارد روبه روی هیات قضایی ایستاد منکر قتل پدرزن سابقش شد و گفت مرگ پدرزن سابقش یک اتفاق بوده است.

محمد مهدی نیز منکر مشارکت در جنایت بر میت شد و گفت : من فقط در حمل جنازه به برادرم کمک کردم و کارت های شناسایی پیرمرد را اتش کشیدم.در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمد جواد را به قصاص و پرداخت دیه به خاطر جنایت بر میت و برادرش را به زندان و دیه محکوم کرد. حکم صادره اما با توجه به فوت همسر محمد جواد که یکی از اولیای دم محسوب می شد در دیوان عالی کشور تایید نشد. قضات دیوان عالی کشور با طرح ایرادی شکلی خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب محمد جواد دیروز برای دومین بار در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه دو دختر قربانی تقاضای قصاص را مطرح کردند. ولی دو فرزند محمد جواد که بعد از فوت مادرشان ولی دم جدید محسوب می شوند اعلام گذشت کردند و گفتند حاضر به قصاص پدرشان نیستند.

سپس محمد جواد به دفاع پرداخت و گفت: پدرزن سابقم قصد تعرض به همسر دومم را داشت که آنها با هم درگیر شدند و چون پیرمرد از ناحیه پا معلول بود من او را هول داد که روی زمین افتاد و بیهوش شد.دقایقی بعد متوجه شدم پیرمرد جان سپرده است.جنازه را در انباری نگه داشتم و سرانجام برای انتقال او به بیرون از تولیدی ناچار شدم تا با کمک برادرم پاهایش را بریدیم و جنازه را با ماشین بیرون بردیم و در چهار راه قصر، عباس آباد و خیابان شریعتی رها کردیم.من قصد کشتن او را نداشتم و قبلا به دروغ گفته بود او را به خاطر طلب 20 میلیون تومانی کشته ام.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین