کد خبر: ۴۷۳۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

انتقاد قشقاوی از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای شرکت ماهان

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با گلایه از بالا بودن قیمت بلیط پروازهای ماهان در کرمان، اظهار کرد: درآمد شرکت هواپیمایی ماهان از کرمان است و به دور از انصاف است که قیمت بلیط‌های این شرکت در کرمان آن‌قدر گران باشد، باید ماهان هزینه کرایه کرمان را نصف کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن قشقاوی در دومین همایش نمایندگان اطلاع‌رسانی و گردشگری ایران در خارج از کشور گفت: در قرآن کریم به مقوله اطلاع رسانی گردشگری توجه شده است، همچنین امام علی (ع) فرمودند«برای اینکه بزرگ‌تر و بالاتر شوید هیچ راهی جز این ندارید که گردشگر باشید».

وی ادامه داد: امام علی(ع) فواید گردشگری را شامل تفرج، اقتصاد معیشت و درآمدزا، افزایش دانش، آشنایی با آداب و رسوم ملت ها، باعث هم نشینی با بزرگان می‌دانند که نشان می‌دهد مقوله گردشگری و توجه به این مهم باید در دستور کار ما نیز قرار گیرد.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان این مطلب که گردشگری اخلاق، ادب و احترام یک جامعه را نشان می‌دهد، اظهار کرد: در حوزه گردشگری باید به مهمان و گردشگر بدون در نظر گرفتن دین او که کافر است یا مسلمان، احترام بگذارید.

وی از فعالیت خوب استان کرمان در تقویت گردشگری در سال‌های اخیر سخن به میان آورد و عنوان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان 5 اثر ثبت جهانی و 700 اثر تاریخی ملی دارد اما متاسفانه استان کرمان به همه جاذبه های گردشگری خود توجه نکرده است.

قشقاوی با اشاره به اینکه شاه نعمت‌الله ولی را یکی از ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان می‌دانیم بیان کرد: شاه نعمت‌الله ولی 700 سال قبل تاریخ زندگی پادشاهان را پیش‌بینی کرده است، حال جای سوال است که اگر این مورد را در کتاب تاریخ بیان کنید و به جهان معرفی کنید آیا دیگر در کرمان جای سوزن انداخت خواهد بود.

وی گردشگری را رقیب نفت دانست و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: باید از حداقل 20 درصد از درآمدهای حوزه گردشگری برای توسعه گردشگری برای زیرساخت‌های گردشگری استفاده کرد و این موضوع باید در برنامه پنج ساله کشور مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون امور خارجه با اشاره به سامانه صدور ویزا در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرمان افزود: مشکلی ویزا نداریم و خوشبختانه هم اکنون در برخی از شهرهای کشور از جمله کرمان دفتر صدور ویزا راه‌اندازی شده است که این مهم می‌تواند در ورود گردشگر به کشور موثر باشد اما جای سوال است که چرا شرکت هواپیمایی ماهان پرواز مستقیمی از استانبول به کرمان نمی‌گذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
1
بجاي اين دخالت ها برو به فكر احياي آبروي ايراني باش و اينكارها را به مسئولين مربوطه بي خيال بسپار
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین