کد خبر: ۴۷۳۶۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

اقدام جالب هواداران ژاپن که باعث تعجب عربستانی‌ها شد

هواداران ژاپنی بعد از شکست برابر عربستان رفتار جالبی از خود نشان دادند که باعث تعجب سعودی‌ها شد.
آفتاب‌‌نیوز :
جدال دو تیم ژاپن و عربستان در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که در ورزشگاه الجوهره جده برگزار شد با یک گل به سود عربستان به پایان رسید تا هر دو تیم با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم جواز حضور در روسیه را به دست آورند.

هواداران ژاپنی که برای حمایت از تیم ملی کشور خود به ورزشگاه رفته بودند بعد از بازی رفتاری از خود نشان دادند که باعث تعجب رسانه های سعودی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، آنها کیسه های پلاستیکی با خود به ورزشگاه آورده بودند و بعد از بازی با وجود شکست تیم خود نه تنها صندلی پرت نکردند بلکه زباله های خود را جمع کردند که این باعث شد تا رسانه‌های سعودی به ستایش از آنها بپردازند.

سایت الریاضیه اینگونه تیتر زد: ژاپنی ها با وجود شکست زباله های خود را جمع کردند.

یک هوادار ژاپنی در پاسخ به خبرنگار عربستانی که دلیل این کار را پرسیده بود، اینگونه پاسخ داد: چنین کاری بر ما واجب و ضروری است . ما با وجود شکست از دیدن بازی لذت بردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
3
میدونید علتش چیه؟ علتش اینه که به دانش آموز ژاپنی از همون ابتدا به جای خزعبلاتی مثل فیزیک و شیمی و ... یا دست کم در کنار این خزعبلات،فرهنگِ "احترام" آموزش داده میشه.این که شما باید به محیط اطرافت احترام بزاری و اون رو پاس بداری.اونوقت این احترام فقط منتهی به اشیاء و محیط نمیشه بلکه تمرینی میشه برای احترام به هموطن،به انسان.برای همین هنوزم ژاپنی ها تا کمر جلوی هم خم میشن.حالا شما یه نیگا به خودِ آریاییمون با هشت هزار و شونصد سال فرهنگ و تمدن بنداز! هیچی آقا اصلا نیگا ننداز!شما ماستتُ بخور!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
2
واقعاً مسلمون كيه زاپنيها يا سعوديها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
0
ژاپن میتونه الگویی برای کشورهای جهان سوم آسیایی باشه .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین