کد خبر: ۴۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

۱۵ مصدوم در ۳ تصادف در کرمان

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از زخمی شدن 5 نفر در واژگونی یک دستگاه پژو پارس در محور رفسنجان – کرمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
" سیدمحمد صابری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که شب گذشته  16 شهریورماه در ساعت 22 و 25 دقیقه در محور رفسنجان – کرمان یک خودروی پژو پارس واژگون شد که در این حادثه 5 نفر زخمی شدند و مصدومین به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان رده سنی مصدومین این حادثه را 24 تا 60 سال اعلام کرد و ادامه داد: شدت آسیب به سه نفر از مصدومین شدید گزارش شده است.

واژگونی پژو در محور هفت باعث مصدوم شدن 4 نفر شد

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع یک تصادف در محور هفت باغ علوی خبر داد.

"علی عسکری"  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از وقوع یک تصادف  خبر داد و گفت: امروز 17 شهریورماه در ساعت 3 و 52 دقیقه یک دستگاه خودرو پژو واژگون وسرنشینان به شدت مصدوم شدند.

وی مصدومین این حادثه را 4 نفر اعلام کرد و افزود: به علت شدت تصادف و نشت بنزین سازمان آتشنشانی با اعزام تیم‌های تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق از نزدیکترین ایستگاه و جلوگیری از حریق احتمالی اقدامات لازم جهت جلوگیری از وقوع آتش سوزی را  انجام دادند.

مصدوم شدن 6 نفر در برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مصدوم شدن ۶ نفر بر اثر برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ در بزنجان استان کرمان با یکدیگر خبر داد.

دکتر"سیدمحمد صابری"در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، از وخامت حال یک نفر از مصدومین خبر داد و اظهار کرد: ۵ نفر از مصدومین دچار آسیب دیدگی سطحی بودند، قابل ذکر است مصدومین به بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت برای دریافت خدمات درمانی منتقل شده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین