کد خبر: ۴۷۳۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

دایی: بازیکنانم نمی‌دانستند با تیم لیگ یکی چطور بازی کنند/ فوتبال خاصی از تیم اکسین ندیدم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با تمام احترامی که برای تیم اکسین قائلم اما فوتبال خاصی از این تیم ندیدم.
آفتاب‌‌نیوز :
علی دایی پس از شکست 2 بر یک سایپا مقابل اکسین البرز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به نظر من ما امروز و در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی اسیر اشتباهات‌مان شدیم. ما نمی‌توانستیم به گل برسیم اما روی دو اشتباه گل خوردیم و باختیم، وگرنه با تمام احترامی که برای تیم اکسین قائلم اما فوتبال خاصی از این تیم ندیدم.

وی ادامه داد: دو بازی است که موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و توبیخ می‌شویم. به نظرم قبل از به ثمر رسیدن گل دوم اکسین یک پنالتی برای ما در محوطه حریف اتفاق افتاد که داور به سادگی از این صحنه گذشت و همان توپ در برگشت وارد دروازه‌مان شد. در ادامه هم بازیکنان من باید به بازی سرعت می‌دادند، اما بلد نبودند با تیم لیگ یکی چطور بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اعتراضات مکرر علی لطیفی، سرمربی تیم اکسین به داوری تصریح کرد: من کار خود را می‌کنم و راجع به همکارانم صحبت نمی‌کنم. امیدوارم آنها هم در کارهای‌شان موفق باشند. متأسفانه در این بازی به یک تیم لیگ یکی باختیم. ما از اول تا انتهای بازی دو اشتباه کردیم و همان دو توپ وارد دروازه ما شد.

به گزارش تسنیم،دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم اکسین را چطور دیده است، گفت: به نظرم این تیم کار سختی را در لیگ دسته اول خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین