کد خبر: ۴۷۳۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

اعطای کامل وام ۳ میلیون تومانی بازنشستگان در ماه‌های آینده

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ۳میلیونی ضروری به بازنشستگان در 12 مرحله داده می شود که هم اکنون در مراحل پایانی آن قرار داریم.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس رشیدی در گفت‌وگو با فارس،در مورد اعطای وام 3 میلیون تومانی بازنشستگان گفت: سال گذشته 250 هزار نفر از وام 3 میلیونی استفاده کردند که 1350 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی افزود: 410 هزار نفر سال گذشته برای دریافت وام 3 میلیونی ثبت‌نام کرده‌اند که برای اعطای این وام‌ها نیازی به ضامن نیست و فقط از طریق ثبت‌نام در سامانه پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای پرداخت این وام‌ها 12 مرحله وجود دارد که 9 مرحله آن پرداخت شده و 3 مرحله باقی مانده که در ماه‌های آتی پرداخت می‌شود.

رشیدی افزود: علت مرحله‌ای شدن این وام های ضروری مشکل نقدینگی بانک‌ها بوده که در هر مرحله به 20 هزار نفر وام داده می‌شود که تاکنون 180 هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: اسفندماه سال گذشته با همکاری بانک صادرات ایران، مرحله ششم وام ضروری سه میلیون تومانی بازنشستگان کشوری به حساب 20 هزار بازنشسته کشوری متقاضی، واریز شد. 

رشیدی با اشاره به تخصیص اعتبار 750 میلیارد تومانی برای وام ضروری بازنشستگان کشوری، یادآور شد: در سال گذشته 410 هزار بازنشسته کشوری در طرح پرداخت وام ضروری سه میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین