کد خبر: ۴۷۴۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

نتایج آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور از اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه فوق تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: ۷۷ درصد شرکت کنندگان در این آزمون پذیرفته شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با ایسنا با اعلام خبر انتشار نتایج آزمون دانشنامه فوق تخصصی از امروز شنبه 18 شهریور ماه، اظهار کرد: ۳۷۰ نفر در این آزمون شرکت کرده بودند که ۷۷ درصد آنها در این آزمون پذیرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی نیز از امروز ۱۸ شهریور آغاز شده است و تا ۲۱ شهریور ادامه دارد، افزود: نتایج نهایی این آزمون تا اواسط مهر ماه اعلام خواهد شد.

پورکاظمی با بیان اینکه در آزمون دانشنامه تخصصی ۳۵۰۰ نفر شرکت داشتند گفت: نتایج مرحله کتبی این آزمون در برخی رشته ها اعلام شده است و در برخی رشته های دیگر هنوز مشخص نیست که تا سه‌شنبه هفته جاری تمام نتایج اعلام خواهند شد.

رییس مرکز سنجش آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از روند برگزاری مصاحبه آزمون دانشنامه فیلمبرداری می‌شود،لذا شرکت کنندگان می‌توانند درصورت اعتراض به نتایج این مرحله در مدت زمانی که برای هر گروه مصاحبه شونده اعلام می شود، اقدام کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین