کد خبر: ۴۷۴۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳

علی‌کریمی:دلم روشن است که پرسپولیس،الاهلی را می‌برد/مشکل من و علی دایی درون خانوادگی است

سرمربی نفت تهران پس از تمرین این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین؛ علی کریمی سرمربی تیم نفت تهران پس از پایان تمرین روز شنبه تیمش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا گفت:«با شرایطی که اکنون با مدیریت جدید در تیم به وجود آمده، امیدواریم که مشکلات را حل کنیم. مربی، بازیکن یا مدیریت به تنهایی نمی‌توانند تیمی را به موفقیت برسانند. باید همه وظایف خود را انجام بدهند تا موفقیت یک تیم حاصل شود. خدا را شکر از وقتی ما دوباره بازگشتیم، با مدیریت جدید شرایط نفت تهران خوب بوده است که قبلاً چنین چیزی نبود. من امیدوارم شرایط خوبی برای تیم به وجود بیاید تا ما بتوانیم کارمان را پیش ببریم تا در نهایت اتفاقات خوبی برای تیم رخ بدهد.»

کریمی در واکنش به این مسئله که آیا بازیکنانی که توسط حمید درخشان جذب تیم نفت تهران شدند مورد تأیید او هستند و این تیم در نقل و انتقالات خوب عمل کرده بود یا نه، گفت:« طبیعتاً هر مربی سیستم و طرز فکر خودش را دارد، همانطور که او گفته بود بازیکنانی که من جذب کرده بودم به درد تاکتیک تیم او نمی‌خورد، من هم یک سری بازیکنان در تیم می‌بینم که چنین شرایطی دارند. یک سری بازیکنان نیز هم دوره من بودند که در باشگاه و تیم ملی با من هم بازی بودند و اکنون در نفت حضور دارند. اکنون تنها در لیست بازیکنان زیر 23 سال جای خالی داریم و باید روی بازیکنان جوان کار کنیم، چون انتخاب دیگری نداریم.»

کریمی در واکنش به این موضوع که خیلی بازیکنان دوست داشتند با او کار کنند، بیان داشت: «خیلی‌ها لطف دارند، اما قسمت‌شان نبوده است. برای پیام صادقیان هم اتفاق خوبی رخ داد و او به لیگ ترکیه رفته است که امیدوارم شرایط خوبی برای این بازیکن به وجود بیاید و فصل خوبی داشته باشد. دیگر با این شرایطی که داریم باید پیش برویم و اگر شد در نیم فصل بازیکنان جدید و با کیفیتی بگیریم. نه اینکه فقط بخواهیم بازیکن به تیم اضافه کنیم و باید بازیکن با کیفیت بگیریم. قصد جذب بازیکن بی کیفیت را نداریم و بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند باید با کیفیت باشند.»

کریمی در خصوص بازی پرسپولیس و الاهلی گفت:« اگر بخواهم نتیجه را هم پیش‌بینی کنم پیروزی 80 به 20 به سود پرسپولیس است. البته در فوتبال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می‌دهد و نتیجه را عوض می‌کند. من دلم روشن است که پرسپولیس می‌تواند نتیجه را عوض کند، چون بازی هم در ابوظبی برگزار می‌شود که ایرانی بیشتر است و پرسپولیس می‌تواند برنده باشد و هواداران را خوشحال کند. اگر این بازی را ببرند، هواداران پرسپولیس هم به چیزی جز قهرمانی آسیا راضی نمی‌شوند. بنظرم این ساده ترین بازی پرسپولیس است.»

کریمی در خصوص اختلافاتش با علی دایی گفت: «من و علی دایی هر وقت یکدیگر را می‌بینیم، با هم سلام‌علیک می‌کنیم. ما خوش‌وبش‌هایمان را داریم. این‌طور نیست که راه‌مان را از هم کج کنیم. اینها مسائلی است که بیشتر در رسانه‌ها مطرح می‌شود. اختلافات در هر خانواده وجود دارد. ممکن است بین دو برادر، دو خواهر و یا پدر و پسر  اختلافی وجود داشته باشد. ممکن است من و علی دایی باز هم یکدیگر را ببنیم، اما راه‌مان را کج نخواهیم کرد. ما باز هم با یکدیگر سلام علیک خواهیم کرد. حالا ممکن است ایشان دو تا «تیکه» به من بیاندازد، من من هم دو تا «تیکه» به او بیاندازم.


سرمربی تیم نفت تهران در واکنش به این مسئله که دایی همیشه در مصاحبه‌هایش به تمجید از او می‌پردازد، گفت:« بله، ایشان در بیان همیشه به من لطف داشتند، اما اختلاف در خانواده ممکن است پیش بیاید.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین