کد خبر: ۴۷۴۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
وحیدجلیلوند بهترین کارگردان و نویدمحمدزاده بهترین بازیگر افق‌های ونیز شدند

جوایز بهترین کارگردان و بهترین بازیگر افق‌های ونیز برای دو ایرانی

مراسم اختتامیه هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز دقایقی پیش برگزار شد و نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های این رویداد سینمایی را ازآن خود کرد. همچنین وحید جلیلوند برای ساخت فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» جایزه بهترین کارگردانی بخش افق‌های جشنواره ونیز را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از اعطای جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های ونیز به نوید محمدزاده برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا»، وحید جلیلوند نیز برای کارگردانی این جایزه بهترین کارگردانی این بخش را برای سینمای ایران به ارمغان آورد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، «بدون تاریخ، بدون امضا» با فیلمنامه‌ای از علی زرنگار و وحیدجلیلوند، دومین فیلم برادران جلیلوند پس از فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» است. 

وحید جلیلوند بهترین کارگردان افق‌های ونیز شد/نوید محمدزاده بهترین بازیگر

امیر آقایی، هدیه تهرانی، سعید داخ، علیرضا استادی و نویدمحمدزاده بازیگران فیلم جلیلوند هستند.

وحید جلیلوند پس از دریافت جایزه‌اش گفت: سلام می‌کنم به مردم خوب و نازنین کشورم و از همین‌جا دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. تشکر می‌کنم از هیأت داوران، «آلبرتو باربارا» و همچنین کتایون شهابی پخش‌کننده این فیلم و تبریک می‌گویم به همه عوامل فیلم که شب‌ها و روزها سختی و رنج کشیدند تا ما به این موفقیت برسیم. به نمایندگی از عوامل، این جایزه را تقدیم می‌کنم به علی جلیلوند تهیه‌کننده این فیلم که با مدیریت، صبوری و آرامشش این فرجام نیک را برای این پروژه رقم زد.

وی افزود: من در کشوری زندگی می‌کنم و در فرهنگی بزرگ شدم که مردمانش اعتقاد قشنگی داریم که وقتی شما برای کسی دعا می‌کنید خداوند پیش از او به تو لبخند می‌زند و پاسخ دعاهای تو را می‌دهد. خواهش می‌کنم برای من دعا کنید که پس از دریافت این هدیه بزرگ دچار نخوت و غرور نشوم و همیشه به یاد داشته باشم سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن‌که فیلمساز خوبی بسازد.

نوید محمدزاده بهترین بازیگر افق‌های ونیز شد

همچنین نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز را از آن خود کرد.

وحید جلیلوند بهترین کارگردان افق‌های ونیز شد/نوید محمدزاده بهترین بازیگر

به گزارش ایسنا، امسال رخشان بنی‌اعتماد یکی از اعضای هیأت داوران بخش افق‌های جشنواره ونیز بود.

هفتادوچهارمین جشنواره فیلم ونیز از ۳۰ اوت تا ۹ سپتامبر (۸ تا ۱۸ شهریورماه) در ایتالیا برگزار می‌شود.

نوید محمدزاده پس از کسب این جایزه ضمن تشکر از هیأت داوران و دبیر جشنواره ونیز گفت: خیلی خوشحالم که این جایزه را برای سینمای ایران می‌گیرم. به سینمای ایران تبریک می‌گویم. خوشحالم که یکی از بهترین فیلمسازان تاربخ سینمای ایران در هیأت داوران حضور دارد. مهم‌ترین چیزی که در زندگی دارم خانواده‌ام است و اینکه یک ایرانی هستم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین