کد خبر: ۴۷۴۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

واکنش هنرمندان به درخشش محمدزاده و جلیلوند در ونیز/ از شهاب حسینی تا مهناز افشار و پرویز پرستویی

هنرمندان درخشش فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در بخش افق‌های جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی را تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : .به گزارش خبرآنلاین، شهاب حسینی یکی از هنرمندانی است که جایزه گرفتن نوید محمدزاده را به او تبریک گفت. او در این باره در اینستاگرام نوشت: «نوید عزیز درود به تو که دلمونو شاد کردی. انشاءالله این مسیر برات رو به سوی تعالی و تکرار این موفقیت، تداوم داشته باشه. آمین.»

 

مهناز افشار نیز این موفقیت را به نوید محمدزاده و وحید جلیلوند تبریک گفت. او نوشت: «مبارک باشه نوید جانم و مبارک وحید جلیلوند عزیز و همه عوامل فیلم.»

 

ویشکا آسایش نوشت: «مباركت باشه نويد جان مبارك بهت افتخار ميكنيم.البته ما كه ميدونستيم تو درجه يكی»

پرویز پرستویی نیز در این باره نوشت: «تبریک به نوید محمد زاده و وحید جلیلوند عزیز. تبریک به سینمای ایران وبا آرزوی بهترین ها.»

حمید فرخ‌نژاد در پیام تبریک خود محمدزاده و جلیلوند را فاتحان ونیز توصیف کرد: «تبریک به فاتحان ونیز، نوید محمدزاده عزیز و وحید جلیلوند گرامی.»

 

حبیب ایل بیگی هم در واکنش به جوایز ونیز برای «بدون تاریخ بدون امضا» نوشت: «تبريك به نماينده شايسته سينمای ايران در هفتاد چهارمين جشنواره فيلم ونيز . تبريك به وحيد جليلوند و نويد محمد زاده و همه بچه هاى فيلم "بدون تاريخ،بدون امضاء"و تبريك به سينماي ايران. 

در سال جارى و پس از فروش بالاى فيلم هاى كمدى عده اى با نشانى غلط دادن به سينماگران و مخاطبان سينما طورى حرف ميزنند كه گويا در سينما فقط بايد فيلم های كمدی ساخته بشه و سينما ها فقط بايد فيلم كمدى اكران كنند.
ولى اون سينمايى كه براى ايران در طول سالهاى گذشته افتخار كسب كرده سينماى اجتماعى بوده ونه فيلم هاى نازل كمدى.
تبريك مجدد به علي اقا واقا وحيد جليلوند براى ساخت فيلمى كه تم اصلى ان وجدان است ،چيزى كه اين روز ها زياد بايد راجع به آن حرف زد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
این محمد زاده که البته ازش تشکر می کنیم چرا تو جشنوارهای ایران لباسهای مسخره میپوشه ولی خارج از کشور اینجور رسمی پوشیده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین