کد خبر: ۴۷۴۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

اینستاگرام، صفحه تتلو را از دسترس خارج کرد!

صفحه شخصی امیر تتلو در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از دسترس خارج و غیرفعال شد.
آفتاب‌‌نیوز : صفحه شخصی امیر تتلو در اینستاگرام Instagram که بیش از سه میلیون دنبال کننده داشت، طی روزهای گذشته از دسترس خارج شد.
 
به گزارش رکنا، امیرحسن مقصودلود (تتلو) با انتشار مطالبش در اینستاگرام به شدت حاشبه‌ساز شده بود و روزانه بیش از ۵۰ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کرد. این اقدامات همواره با واکنش‌هایی همراه می‌شد که به نظر این بار پس از گزارش‌های تخلف به اینستاگرام، این شرکت صفحه اصلی تتلو را غیرفعال کرد.
 
گفتنی است، پیش از این نیز برای چند روز این صفحه غیرفعال شده بود که پس از چند روز بازگشت و حال باید دید تکلیف این صفحه که به تریبون و مبدا حاشیه‌های امیر تتلو تبدیل شده، چه می‎‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
مردک دلقک
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
گذشته از مسائل حاشیه ای که اتفاقا به عمد تولید میشود تا پوششی شود برای خیلی چیزها ، از پزشکی قانونی یا هر مرکزی که احتمالا مجوزی برای اینکار دارد خواهشمندم ورود کند و این شخص را مورد ارزیابی دقیق روحی و روانی قرار دهد. آخر چگونه ممکن است که یک چنین انسانی با این مشخصات و آن پیشنه ی آنچنانی و بدون هیچ هنری !!! بتواند بقول این خبر چند میلیون دنبال کننده داشته باشد؟ این همه آدم چطور چنین موجودی را دنبال میکنند و متوجه نمیشوند که این بشر جز هیچ ! چیزی ندارد . واقعا پدیده ی عجیبی ست که ظرفیت ورود متخصصان علوم اجتماعی و علوم مرتبطه ی با آن را دارد. بدبختی اینجاست که این شخص ممکن است الگوی نوجوانان و جوانانی شود که جز فضای مجازی سراسر دروغ چیزی را ندیده و نمیشناسند . اینجاست که جامعه احساس خطر میکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین