کد خبر: ۴۷۴۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

پرستو پس از چند روز ارتباط اش را با من به هم زد و سعید را سراغم فرستاد +عکس

پسر جوان که دلباخته زن جوانی شده بود اصرار به ازدواج داشت اما در برابر مردان آشنای زن جوان قرار گرفت و در یک درگیری خیابانی دست به قتل زد.
آفتاب‌‌نیوز : پسر جوان که دلباخته زن جوانی شده بود اصرار به ازدواج داشت اما در برابر مردان آشنای زن جوان قرار گرفت و در یک درگیری خیابانی دست به قتل زد.


ماجرای این درگیری به 24بهمن پارسال برمی‌گردد. آن روز گزارش قتل مرد میانسالی به تیم جنایی اعلام شد که با ضربات چاقو جانش را از دست داده بود. آنطور که مشخص بود عامل جنایت مردی به نام فرهاد بود که پس از دستگیری به قتل اقرار کرد. او درخصوص انگیزه‌اش چنین گفت: مدتی قبل با زن جوانی به نام پرستو آشنا شدم اما بعد از گذشت چند روز ادعا کرد که دیگر به من علاقه‌ای ندارد و رابطه‌اش را با من قطع کرد.

من اما اصرار به آشتی داشتم؛ به‌طوریکه چندین بار با پرستو تماس گرفتم اما او وقتی اصرار‌های مرا دید موضوع را با یکی از آشنایانش به نام سعید درمیان گذاشت. روز حادثه سعید با من تماس گرفت و شروع به ناسزا گفتن کرد. همین باعث شد تا بحث‌مان شود و درنهایت با او قرار گذاشتم تا ببینم حرف حسابش چیست. وقتی به محل قرار که خیابانی در جنوب پایتخت بود رسیدم، سعید را دیدم که به همراه پدرش و یکی از دوستانش به آنجا آمده بود.

با هم درگیر شدیم و من که مشروبات الکلی مصرف کرده بودم با چاقو ضربه‌ای به پدر سعید زدم و فرار کردم اما خیلی زود دستگیر شدم. متهم پس از اقرار به جنایت، به بازسازی صحنه قتل پرداخت و دیروز در جلسه آخرین دفاع به قاضی محسن مدیرروستا بازپرس جنایی تهران گفت که بر اثر یک لحظه عصبانیت تبدیل به قاتل شده و از کار خود به‌شدت پشیمان است. او گفت: در زندان توبه کرده‌ام که دیگر سمت خلاف نروم و با خودم عهد بستم که اگر زمانی آزاد شدم دیگر هرگز مشروبات الکلی مصرف نکنم. قرار است این متهم به‌زودی در دادگاه کیفری محاکمه شود.
منبع:‌رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین