کد خبر: ۴۷۴۳۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

قتل هولناک سمیه 34 ساله به خاطر درخواست مهریه + عکس

مرد جوان وقتی در برابر درخواست پرداخت مهریه به همسرش روبرو شد جنایت هولناکی را در مشهد رقم زد.
آفتاب‌‌نیوز : مرد جوان وقتی در برابر درخواست پرداخت مهریه به همسرش روبرو شد جنایت هولناکی را در مشهد رقم زد.


ماجرای این جنایت هولناک روز جمعه گذشته (هفدهم شهریور) هنگامی لو رفت که مردی با پلیس110 تماس گرفت و از مرگ دلخراش زنی به نام سمیه خبر داد. در پی دریافت این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد به آدرس اعلامی واقع در خیابان بهمن 26 اعزام شدند و با تایید درستی خبر، مراتب را به معاون دادستان و بازپرس ویژه جرایم خاص اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی سیدجواد حسینی در محل وقوع جنایت، تحقیقات در منزل ویلایی 50 متری آغاز شد.

جسد زن 34 ساله به صورت نیمه نشسته در کنار پشتی منزل قرار داشت و آثار ضربات شیئی نوک تیز و جسمی سخت و آهنین بر روی سر و صورت و گلوی وی نمایان بود. پاره شدن بخشی از لباس ها و آثار دفاعی که روی ساعد و دستان مقتول وجود داشت، بیانگر آن بود که بین مقتول و قاتل درگیری رخ داده است چرا که تکه های بشقاب شکسته و آثار خون روی میز تلویزیون و دیوار نیز این موضوع را تایید می کرد. در همین حال، جست و جوها برای یافتن سرنخی از عامل قتل در حالی شروع شد که پسر 14 ساله مقتول به مقام قضایی گفت: پدر و مادرم با یکدیگر اختلاف داشتند، به همین خاطر من در منزل دایی ام بودم اما هرچه با تلفن مادرم تماس گرفتم کسی پاسخی نمی داد.

وقتی خیلی نگران شدم به طرف منزلمان که در نزدیکی خانه دایی ام قرار دارد، حرکت کردم و با کلیدی که داشتم وارد منزل شدم اما با دیدن پیکر بی جان مادرم وحشت کردم و ماجرا را به دایی ام اطلاع دادم. در ادامه تحقیقات میدانی، از داخل اتاق خواب کوچک، پیراهن و شلوار مردانه ای پیدا شد که قطرات خون روی آن وجود داشت. وقتی پسر 14 ساله تایید کرد که لباس های خون آلود متعلق به پدرش است، این احتمال قوت گرفت که مرد 42 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی همسرش را به قتل رسانده و متواری شده است.

بنابراین، قاضی حسینی دستور دستگیری متهم فراری را صادر کرد تا این که مرد 42 ساله در حالی که بیان می کرد دچار عذاب وجدان شده است، خود را به نیروهای کلانتری خواجه ربیع معرفی کرد.

متهم این پرونده جنایی که جواد نام دارد، صبح روز گذشته تحت الحفظ به شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شد و در حضور قاضی «کاظم میرزایی» به ارتکاب قتل اقرار کرد. او در حالی که از وقوع این حادثه پشیمان بود و چنین وانمود می کرد که همسرش را دوست داشته، در اولین جلسه بازپرسی به قاضی میرزایی گفت: اختلاف خانوادگی ما، از مدت ها قبل آغاز شده بود ولی این اختلاف ها از حدود سه ماه قبل شدت گرفت چرا که بعد از آن، همسرم مهریه اش را به اجرا گذاشت و زندگی را بر من تلخ کرد. با این وجود من او را دوست داشتم و نمی خواستم این حادثه رخ بدهد!

تا این که شب جمعه گذشته (96.6.16) زمانی که همسرم به خانه آمد و پاسخ سربالا به من داد، عصبانی شدم و با یکدیگر به مشاجره پرداختیم. در همین حال او بشقابی را به سوی من پرت کرد و من هم با چاقوی میوه خوری ضربه ای به گردنش زدم که تیغه آن از آن سو بیرون آمد و در حالی که نمی فهمیدم چه می کنم با میله آهنی هم ضرباتی به سرش زدم. او دختر دایی ام بود و دو پسر چهار و 14 ساله داشتیم اما نمی دانم چرا این اتفاق افتاد!

به دستور قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، (قاضی ویژه قتل عمد) متهم با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری درباره چگونگی وقوع جنایت و همچنین انگیزه متهم از ارتکاب قتل انجام شود.
منبع: رکنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
1
وظیفه مسولین است که به جامعه تفهیم کنند و قوانینی تدوین کنند که مهریه قبل از ازدواج رد و بدل شود تا انتظارات بیجا و توقعات و تصورات غلط از همسر پیش نیاید مضحک ترین جوک ایرانی ضرب المثل ، مهریه را کی داده و کی گرفته است.
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
بهر حال قتل زن بدست شوهر به هر بهانه ای زیاد شده(شام نپخت کشتم، موبایل داشت کشتم. رفته بود تلگرام کشتم، عصبانی بودم کشتم....) شاید بهتر باشد تخفیف 50 درصد را بردارید شاید هم بهتر از ان بجای پرداخت پول، یک عمر بروند زندان مثل کشورهای متمدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
2
اميدوارم مسئولين به ويژه نمايندگان محترم مجلس كه قانون گذار هستند اين حوادث را مطالعه و بررسي بفرمايند. دقت كنيد آستانه تحمل بسياري از افراد جامعه و ميزان بيماري رواني آنها به حدي رسيده است كه با اولين چالش اقدام به قتل مي كنند. آيا زمان توجه به مطالعات روانشناختي جامعه نرسيده است؟ آيا زمان وضع قوانيني براي معاينات روانشناختي پيش از ازدواج‘ استخدام و ... نرسيده است؟ به غير از اين تا چه زماني فرهنگ قلدر بودن و دست بزن داشتن به جاي گفتگو بايد در جامعه رواج داشته باشد؟ چرا به فرزندانمان قلدري را تفهيم مي كنيم؟ چرا هر كسي كه مؤدب باشد و پرخاش نمي كند را بچه سوسول مي خوانيم؟ أين تذهبون؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
0
1
خوب کاری کرده
شاید بزودی منم همین کارو انجام بدم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین