کد خبر: ۴۷۴۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

مقایسه دستفروشان و روحانیون مستقر در مترو توسط نماینده جبهه پایداری

مجتبی ذوالنوری عضو جبهه پایداری با اشاره به مقاله روز یکشنبه روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص کارکرد روحانیت، گفت: اصل حضور در اماکن عمومی همچون مترو، حضوری موثر و خودجوش است.
آفتاب‌‌نیوز : آنا نوشت: مجتبی ذوالنوری با اشاره به مقاله  روزنامه جمهوری اسلامی در خصوص کارکرد روحانیت، گفت: اصل حضور در اماکن عمومی همچون مترو، حضوری موثر و خودجوش است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس دهم افزود: زمانی که رسانه ها و تریبون های ما وظیفه خود را به درستی انجام نداده و فضای نابهنجاری در حوزه فرهنگ ایجاد می شود، نباید حضور خودجوش و آتش به اختیار افرادی که از جیب خود به دین مردم و فرهنگ جامعه کمک می‌کنند زیر سوال برد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد انحراف در بخش هایی به نام دین، ارتباطی به حضور روحانیون در مترو و اماکن عمومی ندارد، افزود: همانطور که دستفروشان در مترو در شئون داخلی مردم دخالت نکرده و مردم به خواست خود از آنان خرید می کنند، روحانیون نیز به زور کسی را وادار به سوال پرسیدن نمی‌کنند، بنابراین باید گفت که هر کسی کالا و خدمات خود را به شکلی متفاوت عرضه می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نگارنده این یادداشت، یا اطلاعات لازم را ندارد، یا تحقیق نکرده است و یا از کمک به دین مردم خشنود نیست.

روزنامه جمهوری اسلامی امروز در مقاله ای با عنوان” کارکرد روحانیت این نیست” حضور روحانیون در اماکن عمومی همچون مترو و پاسخ به سوالات مردم را موجب ورود آنها به شئون زندگی شخصی افراد عنوان کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
4
فرقشون اینه که بالاخره دستفروش یه چیزی میفروشه و بابتش زحمت میکشه .که باز میشه بهش گفت پول حلال.
اما اون یکی داره زور چپونی خودش رو تحمیل میکنه و چیزی برای ارائه نداره. حالا به حلال بودن پولش کاری نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
2
این اتفاقات محک خوبی برای مدعیان است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین