کد خبر: ۴۷۴۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

انتصابات جدید در شهرداری تهران

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای معاون هماهنگی امور مناطقی و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی در این احکام "حسن رباطی" را به عنوان معاون هماهنگی امور مناطق و "امین عارف نیا" را به عنوان مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب کرد.

رباطی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری است و پیش از  این مشاور وزیرکشور در امور شهرداری‌ها، معاون امورمناطق شهرداری تهران، شهردار مناطق 14، 16 و 18 تهران و همچنین فرماندار ورامین، شهرکرد و شهر ری و مدیرعامل شرکت جهانگردی و گردشگری بوده است.

عارف نیا نیز پیش از این مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و از  سوابق او می‌توان به ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی و مدیریت کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اشاره کرد.

عارف نیا همچنین در دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران مشاور کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بود.

انتصاب شهرداران 6 منطقه

محمدعلی نجفی در احکامی، شهرداران مناطق 4، 9، 12، 13، 15 و 21 تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این احکام، "حسینی نوکنده" به عنوان شهردار منطقه 4، "سیدعلی مفاخریان" به عنوان شهردار منطقه 9، "پیمان حسین محسنی" به عنوان شهردار منطقه 12، "مرتضی رحمان‌زاده" به عنوان شهردار منطقه 13، "وحیدرضا انارکی محمدی" به عنوان شهردار منطقه 15 و "حسن رحمانی" به عنوان شهردار منطقه 21  تهران منصوب شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین