کد خبر: ۴۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد:

آخرین مصوبات اکران و بلیت نیم بهای سینماها

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام ثبت قراردادهای جدید سینمایی اعلام کرد: مصوبه این شورا برای فروش بلیت نیم بها در سینماها تا پایان هفته دفاع مقدس است و اگر قرار باشد اتفاقی غیر از این بیفتد از طریق همین شورا اعلام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مصوبه جلسه ۲۰ شهریورماه شورای صنفی نمایش درباره اینکه آیا طبق نظر انجمن سینماداران قرار است طرح فروش بلیت نیم بها در یک هفته ارزیابی شود و پس از خوب بودن استقبال ادامه پیدا کند؟ بیان کرد: مصوبه شورا همان چیزی است که پیش از این اعلام شده و تا پایان هفته دفاع مقدس بلیت‌ها نیم بها خواهد بود و تصمیم دیگری در این باره گرفته نشده است.

او درباره اینکه آیا این طرح در یکی، دو روز گذشته که آغاز شده ارزیابی شده و تبلیغاتی برای آن در نظر گرفته شده است یا خیر هم پاسخ داد: در برخی پردیس‌ها به دلیل اطلاع‌رسانی آنچنان افزایش فروش بیشتری نداشته‌ایم اما در برخی از پردیس‌های دیگر نسبت به هفته گذشته ۳۰ درصد استقبال و افزایش فروش داشته‌ایم. با این حال برای معرفی بیشتر این طرح هم بیلبوردهای شهری در نظر گرفته شده و هم قرار است از طریق تلویزیون اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

فرجی درباره دیگر مصوبات این شورا هم اعلام کرد: از ۲۲ شهریورماه فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در گروه سینمایی کوروش به جای فیلم «۲۱ روز بعد» اکران می‌شود و البته فیلم «۲۱ روز بعد»‌فقط در سرگروه تعویض می‌شود و اکران آن در زیرگروه‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین فیلم «اکسیدان» از روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور به پایان سقف هفته‌های نمایش خود می‌رسد و تعویض خواهد شد. با این حال سانس‌های فوق‌العاده در سینماهای تهران می‌توانند همچنان این فیلم را نمایش دهند.

وی همچنین اضافه کرد: دفاتر پخشی که درخواست اکران آزاد داشتند قرار شده به ترتیب اولویت قرارداد هفت سالن را برای اکران به شورای صنفی نمایش ارائه کنند تا در این باره تصمیم گیری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین