کد خبر: ۴۷۴۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

پدر قاتل ۲ دختر در بیمارستان جان باخت

مردی که ساعاتی پیش پس از به قتل رساندن دخترانش اقدام به خودکشی کرده بود، در بیمارستان جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، مردی که در محدوده تهرانپارس تهران دو دختر ۱۹ و ۲۲ ساله خود را به قتل رسانده بود، پس از این اقدام، از طریق تماس با خواهرش گفته بود که با خوردن قرص برنج خودکشی می‌کند.

هنگام حضور مأموران در محل وقوع قتل، این فرد که مسموم شده بود، بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد اما ساعتی بعد به رغم تلاش کادر درمانی این فرد جان خود را از دست داد.

در ساعات پایانی امشب در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع قتل دو دختر جوان در یکی از محلات تهرانپارس خبر داده شد که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در محل حاضر شده و بررسی‌های خود را آغاز کردند.

با حضور ماموران در محل، آنان با جسم بی‌حال مردی ۴۸ ساله روبه‌رو شدند. همچنین در این خانه دو دختر ۱۹ و ۲۲ ساله بر اثر اصابت چاقو بر زمین افتاده بودند که بررسی علائم حیاتی‌شان نشان داد که جان خود را از دست داده بودند.

همچنین در تحقیقات بیشتر مشخص شد قاتل که ش. ت. نام داشته پس از به قتل رساندن دو دخترش با خواهر خود تلفنی صحبت کرده و ضمن اعلام اقدام جنون‌آمیز خود به او گفته که با قرص برنج می‌خواهد به زندگی‌اش خاتمه دهد که با حضور به موقع ماموران این فرد به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون تحت درمان است.

تحقیقات بیشتر نشان داد که همسر قاتل از حدود ۵۰ روز قبل به دلیل اختلافات خانوادگی خانه را ترک کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات بیشتر درخصوص انگیزه قاتل در حال انجام است و در خصوص جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
وای براین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین