کد خبر: ۴۷۴۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

نتانیاهو: ایران عامل حمله به یهودیان در آرژانتین است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای این‌که ایران مسوول دو حمله تروریستی علیه یهودیان در سال‌های دهه 90 میلادی در آرژانتین است، گفت: ایران کماکان اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک مراسم در محل سفارت رژیم صهیونیستی در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین که در سال 1992 هدف حمله قرار گرفت و هیچ‌گاه بازسازی نشد به تکرار ادعاهای خود مبنی بر دست داشتن ایران در ماجرای حمله به این سفارت‌خانه در سال 1992 پرداخت.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که ایران مسوول حمله به ساختمان مجمع یهودیان در آرژانتین (آمیا) در سال 1994 است.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: باید با تروریسم مقابله شود. ایران مسوول این دو حمله در آرژانتین است و همچنان اصلی‌ترین حامی تروریسم در جهان به شمار می‌آید.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که ایران از طریق نیروی نیابتی خود یعنی حزب‌الله این حملات وحشتناک را طراحی و اجرا کرد. اکنون زمان آن است که این کشور به طور کامل مسوول این حوادث دانسته شود. اکنون زمان آن است که عدالت برای قربانیان اجرا شود و متهمان تقبیح شوند.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود گفت که اسرائیل مصمم به مقابله با ایران و جلوگیری از استقرار نیروهای این کشور در مرزهای اراضی اشغالی است.

نتانیاهو علاوه بر این با ادعای این‌که ایران از تروریسم حاصل از اسلام شیعی رادیکال حمایت می‌کند، گفت: داعش منشا تروریسم سنی رادیکال است. هم‌زمان که کمپین جهانی علیه داعش به موفقیت نزدیک می‌شود و این سازمان عقب‌نشینی می‌کند، ایران در حال پر کردن خلاء ناشی از آن است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: لازم است که تمام کشورهای متمدن به طور کلی با تروریسم و به ویژه با حملات تروریستی ایران شبیه آن‌چه این کشور در این دو حمله انجام داد مقابله کنند.

به گزارش ایسنا، این ادعاهای بی‌اساس و خصمانه در حالی مطرح می‌شود که ایران هرگونه دخالت در حملات علیه یهودیان در آرژانتین در دهه 1990 میلادی را رد کرده است، اما دشمنان با تکرار این ادعاها تلاش می‌کنند ایران را مقصر جلوه دهند. واقعیت نشان می‌دهد آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه اصلی‌ترین عامل ظهور و توسعه تروریسم در خاورمیانه و جهان هستند و از تشدید بحران‌ها در منطقه این اسراییل است که بیش‌ترین منفعت را می برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین