کد خبر: ۴۷۴۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

هیلاری کلینتون: مطمئنم تیم ترامپ با روس‌ها تبانی کرده

هیلاری کلینتون، رقیب سابق انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ و وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: از هم‌دستی میان روسیه و اعضای تیم انتخاباتی دونالد ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی سال 2016 "مطمئن" شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، هیلاری کلینتون در مصاحبه با یواس‌ای تودی، اظهار کرد که نسبت به همدستی میان دستیاران ترامپ با روس‌ها در جریان کمپین انتخاباتی متقاعد شده است.

کلینتون خاطرنشان کرد: من به حاکمیت قانون و سند و مدرک معتقد هستم بنابراین حد و حدودها را رعایت می‌کنم و هر جور ادعای بی‌ربطی را مطرح نمی‌کنم اما اگر به چیزهایی که از زمان انتخابات مشخص شده نگاه کنید می‌بینید که حقیقتا آزاردهنده هستند.

کلینتون در ادامه این مصاحبه‌اش اظهار کرد: مسلما در این مناقشه (با روس‌ها) یک نوع ارتباط و یک نوع تفاهم وجود داشته است زیرا من در ذهنم تردید ندارم که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه می‌خواست من در انتخابات ببازم و ترامپ پیروز شود و تردیدی نیز ندارم که بین ترامپ و تیم عملیاتی‌اش با سرمایه روسی یک نوع ارتباط مالی وجود دارد. هیچ تردیدی در ذهنم ندارم که کمپین انتخاباتی ترامپ و دیگر دستیاران او به سختی تلاش کردند تا ارتباطات‌شان با روس‌ها را پنهان کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین